johime(joakim)

Coating og lagring av åpnede coating flasker.

Tenkte jeg skulle begynne å tilby kundene mine coating av bilene sine. Har ikke lagt så mye tanker i hvilken type jeg skulle tilby dem så noen innspill kunne vært kjekt.

Har kun erfaring i Carpro Cquartz Uk som jeg syns var enkel i bruk.

Tror selv jeg skal ha noe mere tyngde på Coating fronten før jeg våger meg ut på modesta og produkter av det kalibret. Men noe lignende Cquartz må da være fint å kan tilby i starten.

Ser at di fleste coatingene ikke kan lagres vis flasken er åpnet, er det noen dette fungerer bra med?

Gyeon, Cquartz etc. Eventuelt noen spesielle måter disse kan lagres på slik at man slipper å sløse mye penger på overskudds produkt som går i søppeldunken?

-Joakim-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper du flasker i 30ml så tviler jeg på at du har så mye igjen etter hver bil. Kan bruke siste rest evt. på felger eller dørkarmer feks ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Max Protect UNC-R kan lagres, og er drøy i bruk. Samme med UNC V2, som jeg kan anbefale hvis du ikke har så mye erfaring med coating. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en skvett cquatz UK igjen. Kan dette brukes eller er det bare å kaste?

Takk for tipset David, Skal se litt mer på max protect. UNC-R mye vanskeligere å legge en V2?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gyeon Mohs kan oppbevares lenge selv etter åpning(må selvsagt lokkes igjennom skikkelig under lagring). Skal vist stå mørkt og tørt.

Endret av Edvard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en skvett cquatz UK igjen. Kan dette brukes eller er det bare å kaste?

Takk for tipset David, Skal se litt mer på max protect. UNC-R mye vanskeligere å legge en V2?

Neida. Bare legg små områder, ikke for tynt, og buff umiddelbart.

Gyeon Mohs kan oppbevares lenge selv etter åpning(må selvsagt lokkes igjennom skikkelig under lagring). Skal vist stå mørkt og tørt.

Ikke så altfor lenge. Jeg og Polishduden har testet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive