Gå til innhold
-Thomas-

"Blåsemaskin"

Recommended Posts

-Thomas-    69
-Thomas-

Hei!

Noen som vet hvor jeg kan få tak i ei sånn maskin til å blåse vannet av bilen?

Bruker pr idag trykkluft fra en bitteliten kompressor og det funker greit på en felg, de 3 andre tar det lang tid å få blåst tørre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tr88    257
tr88

Hei!

Noen som vet hvor jeg kan få tak i ei sånn maskin til å blåse vannet av bilen?

Bruker pr idag trykkluft fra en bitteliten kompressor og det funker greit på en felg, de 3 andre tar det lang tid å få blåst tørre.

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_28_29&products_id=485

Jeg har denne her.. Den fungerer bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wanvik    149
wanvik

Et lite tips uten at jeg kan komme med noe veldig konkret eksempel her og nå.

Damen her i huset er godt over snittet opptatt av hund, og har to pudler som til stadighet skal vaskes og klippes. Disse MÅ tørkes etter vask, og da duger ikke en vanlig hårføner.

Nå har hun et monster som drar 11A som en nesten må være lenket til både gulv og vegg for å bruke (denne tror jeg koster noe over 7000kr), men hun har også en mindre som ligner VELDIG på f.eks den det linkes til her.

Sjekket faktisk opp noe slikt for henne i forrige uke da hun hadde prøvd en som var "så mye bedre", og det kosta ca 1500kr ;)

Kan forsøke å finne spesifikasjoner i morgen.

I farten er det eneste jeg vet at de blåser mye luft, lufta blir varm, og det er mulig å justere styrken.

"Monsteret" kan antagelig brukes også, men krever stor og ledig kurs i tillegg til at den er så kraftig at det rett og slett blir overkill...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig