Lysholm

S&S 2013 Audi A6 3.0 TDI Allroad

23 innlegg i emnet
48

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blaaaaaaaaaankt :wub: Cred avgitt. Ser jeg har vært heldig hittil med sorte biler. Bokmerker denne tilfelle det skulle dukke opp en lignende her i gården :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankt og fint på en flott bil :) Godt dere fikk stell på holos, hørtes skummelt ut, kjekt at Vårhus hadde noen gode tips :) Cred for god jobb! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo kjempeflott ut! Moro å kunne være til hjelp. Dere hadde nok fått dette til selv uten meg, så jeg skal ikke ta på meg cred for dette. Men når frustrasjonen blir stor, og stresset slår inn kan det lønne seg å ta kontakt med noen for å få litt råd, selv om en egentlig vet om de ;) Har selv gjort det flere ganger, og flere kommer det til å bli.

Grønn knapp trykket hardt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo kjempeflott ut! Moro å kunne være til hjelp. Dere hadde nok fått dette til selv uten meg, så jeg skal ikke ta på meg cred for dette. Men når frustrasjonen blir stor, og stresset slår inn kan det lønne seg å ta kontakt med noen for å få litt råd, selv om en egentlig vet om de ;) Har selv gjort det flere ganger, og flere kommer det til å bli.

Grønn knapp trykket hardt!

Ansvarsfraskrivelse er noe man gjør når man driter seg ut, ikke motsatt :D

Dette ble jo riktig så bra! Tar gjerne turen innom for å plukke opp tips og triks en gang det passer sånn :)

Jeg synes holdbarheten på blå Rupes-pad er skuffende også, krympet min med 1 cm på én bil, det er vel ikke bra?

Cred avgitt i aller høyeste grad!

Digresjon: hvem av dere spiller hockey?

Endret av chrefs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig spiler både jeg og Espen hockey, men Espen har hatt et lite hvile år.Utstyret du ser i garasjen er mitt og det i liten str. er min sønn sitt. Jeg spiller i lokal 4div.og oldboys hockey for Brundalen Bandits.

En stor takk til Espen for å ha laget denne S&S.:-)

Endret av cotte78
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig spiler både jeg og Espen hockey, men Espen har hatt et lite hvile år.Utstyret du ser i garasjen er mitt og det i liten str. er min sønn sitt. Jeg spiller i lokal 4div.og oldboys hockey for Brundalen Bandits.

Da har vi nok spilt mot hverandre et par ganger. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempejobb! Ble bra glans og dybde i denne lakken gitt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blei blankt og strøkent gutta! Cred. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pent! :) skal ha tipset ang den lakken i bakhodet. Har nemlig samme farge på min egen bil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dere fikk noen utfordringer på den lakken der, men jaggu vart det blankt til slutt :thumbup:

Cred!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott løft på en nydelig bil! Holder på med en fantomsort a8 nå, og fant ut at 3m ultrafina på blå 3m pad fungerer også som holokiller:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra resultat :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankt! Cred!:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle positive tilbakemeldinger til dere alle sammen.

Til helga er det klart for en BMW X3 3.0DA. Den er nok ikke et fullt så godt utgangspunkt som A6en, men her er det muligheter for gode 50/50. Garasjene til Christian og meg er alltid åpen så det er bare å stikke innom. S&S kommer selvfølgelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott jobba, det gjelder å aldri gi opp og søke hjelp i tide! Cred avgitt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel strengt tatt hatt 3 hvileår Christian :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble da meget bra til slutt denne! Kanskje jeg stikker hodet innom neste gang også! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CRED !! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive