SunDance_Kid

Octavia RS nybilshine ønskes i Stavanger

Får levert en Rally green Skoda Octavia RS stasjonsvogn ca 14.mai.

Ønsker å få tatt en nybilshine av den, helst i løpet av mai, evt begynnelsen av juni.

mvh. Thomas

post-2086-0-33290300-1396265939_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg denne modellen hos lokal forhandler. Utrolig lekker sak! Gratulerer med racerbil

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takktakk, rimelig spent nå ja..har venta i 8mnd pga treghet på fabrikken i Tsjekkia..:S Blir godt å få den i hus! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekker og vågal farge:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gikk for den fargen ja :) Jeg vurderte også den, men valget stod mellom blå eller svart. Jeg tok svart. Min har ALT utenom panorama tak. Og jeg gikk for diesel RS med DSG :) Min skal ifølge Skoda norge være klar til 14 Mai. Ble forsinket med 1 mnd.Nå har jeg ventet i 5 mnd, er utålmodig nå :(

Min er helt svart, med utvendig svarte detaljer, 19 tommere fra Skoda, svart skinn interiør med røde sømmer :)

Min kom på 493000 kr, men fikk en del rabatt, så endte opp på 460000 kr ferdig på veien :)

Skal lage en S&S når jeg får bilen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff bil - kult fargevalg =) Kjøpte samme bilen i oktober, riktignok 180 hk bensin! Morsom bil er det uansett ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen i Stavanger/Haugesunds området som kan få shinet denne bilen? :/

Du gikk for den fargen ja :) Jeg vurderte også den, men valget stod mellom blå eller svart. Jeg tok svart. Min har ALT utenom panorama tak. Og jeg gikk for diesel RS med DSG :) Min skal ifølge Skoda norge være klar til 14 Mai. Ble forsinket med 1 mnd.Nå har jeg ventet i 5 mnd, er utålmodig nå :(

Min er helt svart, med utvendig svarte detaljer, 19 tommere fra Skoda, svart skinn interiør med røde sømmer :)

Min kom på 493000 kr, men fikk en del rabatt, så endte opp på 460000 kr ferdig på veien :)

Skal lage en S&S når jeg får bilen :)

Endelig ser det ut som det blir levering første eller andre uken i mai..:) Har det aller meste av utstyr selv. Ble grønn pga to andre på jobben som også bestilte rs som valgte blå og svart, så da tenkte jeg å gå for noe litt spesielt..:) I tillegg flere som har bestilt vanlige Octaviaer i svart så valgte det bort. Ene kollegaen min fikk levert sin svarte RS combi rett før påske med 180 diesel og var veldig fornøyd så satser på at det er greit med skyv i 220hk bensinen min også..:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kanskje høre med Tommy? Han holder til på Bryne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom bil og særdeles grom farge.. tror denne blir bra strøken med litt glans :)

Gratulerer med flott bil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har min pm fra før.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive