Gå til innhold
Marius1

Noen lapper her, noen lapper der...Foam cannon

Recommended Posts

Pusene    206
Pusene

Usikker, finner ikke igjen posten der den ble presentert... Håper noen kjører et test av den så vi kan se eventuelle forskjeller :) Melder meg frivillig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pusene    206
Pusene

Usikker, finner ikke igjen posten der den ble presentert... Håper noen kjører et test av den så vi kan se eventuelle forskjeller :) Melder meg frivillig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Regner med at alle overgangene til BN passer? :)

Ja. Koblingene våre passer også den nye Foam Lance :)

forskjell på denne og den andre?

De har samme spesifikasjoner. Den nye blir som nevnt produsert i Kina, mens den andre varianten vi har blir produsert i Italia. Det er noen små forskjeller i utseende. I tillegg så har den nye varianten loddrett stråle i stedet for vannrett, noe jeg personlig liker bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Ja. Koblingene våre passer også den nye Foam Lance :)

De har samme spesifikasjoner. Den nye blir som nevnt produsert i Kina, mens den andre varianten vi har blir produsert i Italia. Det er noen små forskjeller i utseende. I tillegg så har den nye varianten loddrett stråle i stedet for vannrett, noe jeg personlig liker bedre.

Jeg var kansje litt rask på avtrekkeren i dag, både dyrere og vannrett fra Alien!..Får håpe den gjør jobben fordeom :ph34r:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thlian    1
Thlian

Jeg er ute etter en Foam Cannon som ikke er begrenset til en vasker, har idag en Alto (fra før det ble nifisk alto) og har en kvasi kobling som ikke lenger er på forbrukerserien.

Men alternativene hvor man kun kobler til vannslangen, er dem like gode?

Hvordan det skummer, avhenger det av typen såpe eller hvordan man stiller inn kanonen (det hørtes nesten koffertaktig ut ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Jeg er ute etter en Foam Cannon som ikke er begrenset til en vasker, har idag en Alto (fra før det ble nifisk alto) og har en kvasi kobling som ikke lenger er på forbrukerserien.

Men alternativene hvor man kun kobler til vannslangen, er dem like gode?

Hvordan det skummer, avhenger det av typen såpe eller hvordan man stiller inn kanonen (det hørtes nesten koffertaktig ut ;))

Det avhenger av både såpe og hvordan den stilles inn. Innstillingene går mest på hvor tykt du skal legge, altså hvor lenge det skal ligge på lakken. De aller fleste såper skummer greit men Maxi Suds og foam skiller seg vel best ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Detailmafia Norway    348
Detailmafia Norway

Jeg var kansje litt rask på avtrekkeren i dag, både dyrere og vannrett fra Alien!..Får håpe den gjør jobben fordeom :ph34r:

Jeg har de samme snart :)

Den du har fått tilsendt er den Italienske.

Endret av Alien Autospa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius1    12
Marius1

Og kanonen gutta boys kan anbefale er?

er så og si det samme, en lodrett og en vannrett dyse! Loddrett er litt mer "praktisk" og billigere så whatever beads your rain!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thlian    1
Thlian

Må si at jeg ikke vet forskjellen (jo på vannrett og loddrett) men hvordan det virker i praksis har jeg null peil på.

Men om jeg skal ha en som kobles rett på hageslangen eller om det er å foretrekke til HT spyler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 242
DavidRS

Må si at jeg ikke vet forskjellen (jo på vannrett og loddrett) men hvordan det virker i praksis har jeg null peil på.

Men om jeg skal ha en som kobles rett på hageslangen eller om det er å foretrekke til HT spyler?

En til HT er å foretrekke, det gir mye bedre skum. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thlian    1
Thlian

En til HT er å foretrekke, det gir mye bedre skum. :)

Sheit! Da begynner den jakten etter overgang......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DavidRS    2 242
DavidRS

Et annet alternativ er Gloria FM10. Ikke like bra som skumkanon, men et godt alternativ. Søk det opp på YouTube. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bilnerden.no    633
Bilnerden.no

Du kan sende et bilde av overgangen din til kundeservice@bilnerden.no så kan jeg se om jeg finner ut av det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig