Gå til innhold

Noen lapper her, noen lapper der...Foam cannon

Recommended Posts

Skrevet

Usikker, finner ikke igjen posten der den ble presentert... Håper noen kjører et test av den så vi kan se eventuelle forskjeller :) Melder meg frivillig :)

Skrevet

Usikker, finner ikke igjen posten der den ble presentert... Håper noen kjører et test av den så vi kan se eventuelle forskjeller :) Melder meg frivillig :)

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet

Regner med at alle overgangene til BN passer? :)

Ja. Koblingene våre passer også den nye Foam Lance :)

forskjell på denne og den andre?

De har samme spesifikasjoner. Den nye blir som nevnt produsert i Kina, mens den andre varianten vi har blir produsert i Italia. Det er noen små forskjeller i utseende. I tillegg så har den nye varianten loddrett stråle i stedet for vannrett, noe jeg personlig liker bedre.

Skrevet

Ja. Koblingene våre passer også den nye Foam Lance :)

De har samme spesifikasjoner. Den nye blir som nevnt produsert i Kina, mens den andre varianten vi har blir produsert i Italia. Det er noen små forskjeller i utseende. I tillegg så har den nye varianten loddrett stråle i stedet for vannrett, noe jeg personlig liker bedre.

Jeg var kansje litt rask på avtrekkeren i dag, både dyrere og vannrett fra Alien!..Får håpe den gjør jobben fordeom :ph34r:

Skrevet

Jeg er ute etter en Foam Cannon som ikke er begrenset til en vasker, har idag en Alto (fra før det ble nifisk alto) og har en kvasi kobling som ikke lenger er på forbrukerserien.

Men alternativene hvor man kun kobler til vannslangen, er dem like gode?

Hvordan det skummer, avhenger det av typen såpe eller hvordan man stiller inn kanonen (det hørtes nesten koffertaktig ut ;))

Skrevet

Jeg er ute etter en Foam Cannon som ikke er begrenset til en vasker, har idag en Alto (fra før det ble nifisk alto) og har en kvasi kobling som ikke lenger er på forbrukerserien.

Men alternativene hvor man kun kobler til vannslangen, er dem like gode?

Hvordan det skummer, avhenger det av typen såpe eller hvordan man stiller inn kanonen (det hørtes nesten koffertaktig ut ;))

Det avhenger av både såpe og hvordan den stilles inn. Innstillingene går mest på hvor tykt du skal legge, altså hvor lenge det skal ligge på lakken. De aller fleste såper skummer greit men Maxi Suds og foam skiller seg vel best ut!

Skrevet

Og kanonen gutta boys kan anbefale er?

er så og si det samme, en lodrett og en vannrett dyse! Loddrett er litt mer "praktisk" og billigere så whatever beads your rain!

Skrevet

Må si at jeg ikke vet forskjellen (jo på vannrett og loddrett) men hvordan det virker i praksis har jeg null peil på.

Men om jeg skal ha en som kobles rett på hageslangen eller om det er å foretrekke til HT spyler?

DavidRS
Skrevet

Må si at jeg ikke vet forskjellen (jo på vannrett og loddrett) men hvordan det virker i praksis har jeg null peil på.

Men om jeg skal ha en som kobles rett på hageslangen eller om det er å foretrekke til HT spyler?

En til HT er å foretrekke, det gir mye bedre skum. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Skrevet

En til HT er å foretrekke, det gir mye bedre skum. :)

Sheit! Da begynner den jakten etter overgang......

• Forhandlere
Bilnerden.no
Skrevet

Sheit! Da begynner den jakten etter overgang......

Du kan sende et bilde av overgangen din til kundeservice@bilnerden.no så kan jeg se om jeg finner ut av det :)

• Moderatorer
Christer
Skrevet

Skal sies at jeg ikke aner hvor min kanon kommer fra siden jeg kjøpte den brukt, men jeg kan bytte mellom loddrett og vannrett stråle på skumtuten.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

HT for alt i verden!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår