mariushh

Carpro Hydro2

Jeg jobber for en Møller-forhandler og har nettopp brukt opp en prøveladning på 500ml Hydro2.

Selve metoden med kun å spraye på og spyle av er utrolig enkel. Det beeder meget godt. 5L er bestilt.

Mitt spørsmål som jeg har fått flere svar på er om gammel voks(les ny spray-wax fra klargjøringen) må fjernes helt for å oppnå 3mnd levetid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del sprayet eg bare direkte på eksisterende behandling... Et supert produkt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte den også rett oppå eksisterende, eller nesten fraværende behandling, og da hadde jeg fortsatt beading fra Hydro2 etter nesten 4 måneder. :)

Den var jo selvsagt litt slappere enn nylagt, men fungerte likevel bra.

Men når det skal sies, så har jeg blitt mer glad i Gtechniq C2v3. Billigere og holder minst like bra om du bruker den på samme måte. :) Enda lenger om man bruker den på tørr bil som en QD. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, spennende denne C2v3 ja. Kanskje den jeg kommer til å bruke på egen bil da. Hydro2 er tenkt brukt som en hyggelig greie på bilen før kunden får den. Derfor essensielt at det er raskt og enkelt. Får teste C2v3 neste gang

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte den også rett oppå eksisterende, eller nesten fraværende behandling, og da hadde jeg fortsatt beading fra Hydro2 etter nesten 4 måneder. :)

Den var jo selvsagt litt slappere enn nylagt, men fungerte likevel bra.

Men når det skal sies, så har jeg blitt mer glad i Gtechniq C2v3. Billigere og holder minst like bra om du bruker den på samme måte. :) Enda lenger om man bruker den på tørr bil som en QD. :)

Står at den kan vare opptil 8 mnd... Må si at det er imponerde om det stemmer

http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&products_id=411

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når en bruker c2v3 som spray etter vask står det blandes 1:2 . Hvis jeg tar 1 dl c2v3 skal jeg da ta 2 dl vann , blir det riktig blanding da? Leser noen steder at en skal blande 1:3 , hva er best ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, spennende denne C2v3 ja. Kanskje den jeg kommer til å bruke på egen bil da. Hydro2 er tenkt brukt som en hyggelig greie på bilen før kunden får den. Derfor essensielt at det er raskt og enkelt. Får teste C2v3 neste gang

Bra innstilling til kundene :) Slik er det ikke alle forhandlere som er dessverre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skjønt at voks på lakken ikke er ønsket før påføring av Hydro2. Jeg klarer ikke å finne ut av om inneholdet av voks i Meguiars NTX car wash er for høyt til at det tufser seg til. En fra Norskprol sa at den inneholdt, mens den andre så lite at det ikke betydde noe. Noen som vet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja si det, jeg vasket bilen med Chemical guys extreme bodywash & wax før påføringen.

Hydro2 holdt over 2 måneder med enda god beading på min bil i allefall :)

Bare å prøve;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem med voks under!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett. Da kjører vi på. Må si at dette er fantastisk produkt for en bilforhandler. På en meget raskt og billig måte kan det skinne av utstillingsbilene, demobilene er lette å vaske og kundene blir positivt overrasket over forseglete biler. Gleder meg til 5L ankommer butikken slik at jeg kan go bananas..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive