Gå til innhold

Tråden for billige produkter og løsninger


Mantis

Recommended Posts

Arild
4 minutter siden, ovlov86 skrev:

Mulig det står lenger bak, vanskelig å søke fra mobil. Noen som har funnet en skumkanon som kan brukes på hageslange som faktisk funker?

Jeg har bestilt en som ikke er kommet enda... så får man se hvordan den er

Endret av Arild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Christoffer A

NetonNet har tilbud på dampvasker til 399,- nå. https://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/stovsugere/dampvasker/andersson-smc-2-0/233760.11228/

 

Kjøpte denne selv for en liten stund siden da til fullpris (699,-) og fungerer veldig fint til mitt bruk. 

 

Etter hva jeg kan se så virker dette til å være enten rebrand av kärcher sc2 eller ren kopi.

 

Holder trykket greit og spytter ikke masse vann under bruk så dette må jo nødvendigvis være et mye bedre alternativ enn slike billige håndholdte om man er på jakt etter dampvasker til en rimelig penge :) 

 

Eneste jeg har å utsette så langt er at tilbehør da børster og slikt ikke virker til å være av beste kvalitet, men er jo begreneset hva man kan forvente av maskiner i denne prisklassen :thumbup:

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei..
Jeg så det var spørsmål om korker for flaskene til skum kanonene.. Jeg kom tilfeldig vis til å sette en halv liter brusflaske ved siden av skumkanonen min . Jøss det var om trent samme høyde og diameter på gjengene. Måtte bare prøve. Korken passet perfekt og skumla bilen fra en brusflaske. Så det må være en billig løsning, og for ikke å si enkel.

Kanonen er denne typen som jeg, som veldig nybegynner, er godt fornøyd med: https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Foam-Lance-for-Black-Decker-Pressure-Washer/32237417975.html?spm=2114.13010608.0.0.t2qZq9

20170515_170027.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
10 minutter siden, Persjan skrev:

Hei..
Jeg så det var spørsmål om korker for flaskene til skum kanonene.. Jeg kom tilfeldig vis til å sette en halv liter brusflaske ved siden av skumkanonen min . Jøss det var om trent samme høyde og diameter på gjengene. Måtte bare prøve. Korken passet perfekt og skumla bilen fra en brusflaske. Så det må være en billig løsning, og for ikke å si enkel.

Kanonen er denne typen som jeg, som veldig nybegynner, er godt fornøyd med: https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Foam-Lance-for-Black-Decker-Pressure-Washer/32237417975.html?spm=2114.13010608.0.0.t2qZq9

20170515_170027.jpg

Hvordan opplevde du Farris på bil? God hengeevne og renseeffekt? :) 

  • DCN Poeng 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Tommy R
11 minutter siden, Persjan skrev:

Hei..
Jeg så det var spørsmål om korker for flaskene til skum kanonene.. Jeg kom tilfeldig vis til å sette en halv liter brusflaske ved siden av skumkanonen min . Jøss det var om trent samme høyde og diameter på gjengene. Måtte bare prøve. Korken passet perfekt og skumla bilen fra en brusflaske. Så det må være en billig løsning, og for ikke å si enkel.

Kanonen er denne typen som jeg, som veldig nybegynner, er godt fornøyd med: https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Foam-Lance-for-Black-Decker-Pressure-Washer/32237417975.html?spm=2114.13010608.0.0.t2qZq9

20170515_170027.jpg

Vær veldig forsiktig med å helle alkaliske forvasker på den brusflaska. PET-plastikk er ikke akkurat kompis med natriumhydroksid (lut) som finnes i mange forvasksåper. Plutselig har du kjemikalier utover hele hylla/gulvet ditt :) 

  • DCN Poeng 1

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Storefot skrev:

Vær veldig forsiktig med å helle alkaliske forvasker på den brusflaska. PET-plastikk er ikke akkurat kompis med natriumhydroksid (lut) som finnes i mange forvasksåper. Plutselig har du kjemikalier utover hele hylla/gulvet ditt :) 

Da får jeg vaska gulvet.. Sånn fra spøk til alvor.. Jeg bare så at det passet å måtte bare prøve. Vil jo ikke lagre noe som helst på den flaska.  :-) Med unntak av vann og farris da.

17 minutter siden, Capone skrev:

Hvordan opplevde du Farris på bil? God hengeevne og renseeffekt? :) 

Var dårlig med heng her, og møkka synes tvers igjennom..

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freakshow
3 timer siden, Storefot skrev:

Vær veldig forsiktig med å helle alkaliske forvasker på den brusflaska. PET-plastikk er ikke akkurat kompis med natriumhydroksid (lut) som finnes i mange forvasksåper. Plutselig har du kjemikalier utover hele hylla/gulvet ditt :) 

godt du sier det! :) jeg hadde CG citrus wash and gloss i en cola flaske da den orginale flaska ble mista i gulvet og sprakk, så etter 1 dag i cola falska var bokstavelitalt toppen (gjengne) spist opp! de var rett og slett borte! xD

Max Protect Certified Detailer

 

Freakshows E39 530DAT

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at dette var omtalt som "bad shit" fra folk som har testet det her. Har ikke testet det selv, da jeg har holdt meg unna Biltema bilpleie generelt. Har flere bokser clay fra Bilt - Hamber, og det er jeg strålende fornøyd med, trenger ikke å se noe annet sted etter noe "bedre" for å si det slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...