Gå til innhold

Tråden for billige produkter og løsninger


Mantis

Recommended Posts

Nickname
1 time siden, Martin. skrev:

 

 


Det der er fordi plasten på bilt hamber kanner er litt for høy. Så man må kappe av litt for å få krana på

 

 

Hvordan viste du det?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Øystein

Noen som kan anbefale Melamine-svamper på Ebay? Kjøpte noen for en tid siden, men synes ikke de er så bra. Funker på ruter, men på kjøkkenbenken og badet tar de ikke like bra som andre jeg hadde før.

Gjerne link til noen som er testet i nyere tid [emoji3]

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild
33 minutter siden, Øystein skrev:

Noen som kan anbefale Melamine-svamper på Ebay? Kjøpte noen for en tid siden, men synes ikke de er så bra. Funker på ruter, men på kjøkkenbenken og badet tar de ikke like bra som andre jeg hadde før.

Gjerne link til noen som er testet i nyere tid emoji3.png

De fungerer men ryker fort... kjøpte en svær kasse for en stund tilbake med 1000 stk.

brukte 2 stk bare på å vaske badet i går fordi de går i oppløsning etter kort tid... fremdeles bedre enn å betale norsk pris for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein
De fungerer men ryker fort... kjøpte en svær kasse for en stund tilbake med 1000 stk.
brukte 2 stk bare på å vaske badet i går fordi de går i oppløsning etter kort tid... fremdeles bedre enn å betale norsk pris for dem

Link?

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez
52 minutter siden, EidensHage skrev:

For den som trenger spyler, (og ikke har rom i budsjettet for Kränzle).

 

https://www.komplett.no/product/875782/hjem-fritid/grill-hage/hoeytrykkspyler/karcher-k7-premium-full-control-home#

 

Venter spent på levering, tipper den slår min Black & Decker til 700 spenn på Europris...

Snasen maskin det der :)

 

Har selv en Karcher med omtrent de samme specsa. (K7.400) og før denne hadde jeg Karcher K7.85, men denne ble stjålet fra garasjen... 

Har aldri vert noe galt med mine Karchere. 

 

Men Foma derimot skal jeg aldri ha igjen. Hadde en rød Foma til ett par tusenlapper med 120 bars trykk og den kranglet mye. Selv etter reparasjon gikk den ikke mer enn ett par uker før den kranglet igjen. Den gikk rett på dynga. Var deilig å se den bli knust av en gravemaskin!

 

Blir garantert en Karcher igjen og gjerne en i K7 serien hvis den jeg har nå skulle ryke. Men det ser ikke ut til at den gjør det med det første :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EidensHage
2 timer siden, Bjerknez skrev:

Snasen maskin det der :)

 

Har selv en Karcher med omtrent de samme specsa. (K7.400) og før denne hadde jeg Karcher K7.85, men denne ble stjålet fra garasjen... 

Har aldri vert noe galt med mine Karchere. 

 

Men Foma derimot skal jeg aldri ha igjen. Hadde en rød Foma til ett par tusenlapper med 120 bars trykk og den kranglet mye. Selv etter reparasjon gikk den ikke mer enn ett par uker før den kranglet igjen. Den gikk rett på dynga. Var deilig å se den bli knust av en gravemaskin!

 

Blir garantert en Karcher igjen og gjerne en i K7 serien hvis den jeg har nå skulle ryke. Men det ser ikke ut til at den gjør det med det første :)

Høres betryggende ut :thumbup:

Endret av EidensHage
Feiltasting.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin.
2 timer siden, Polestarpolish skrev:

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=1475&sort=ps.price&order=DESC

På scandicshine så får du den for 4474kr + chemical guys skumkannon til verdi av 700kr

Og det er altså med frakt hvis en er vip medlem!

 

 

Eller så kan en gå for E150 som jeg har. Jeg kjøpte min på åpningstilbudet til bilpleiebutikken oslo.

 

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=1474&sort=ps.price&order=DESC

Denne kommer på 2994kr + chemical guys skumkannon til verdi av 700kr

Men igjen, dette er hvis du er vip medlem!

 

 

Begge har metallpumper og stålarmerte slanger så disse kommer til å vare lenge!

9m slange holder faktisk mer enn nok til de som lurer.. Har du lengre så er det ikke vits da de kommer til å sette seg fast i hjulene uansett... 

Endret av Martin.

Bilparken:  

1996 BMW E36 318is Sedan

1999 BMW E46 328ci Coupe

1972 Opel Manta A 1900SR

2001 BMW E46 316i Sedan

 

Martins Opel Manta A

Martins BMW E46 328CI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammut89
2017-5-23 - 18.49, Kalleklovn88 skrev:

Noen som har testet claybaren til biltema? Er den brukans?

Den begynte bra men smuldra opp i hånda mi ved slutten. Definitivt engangs bruk eller halv gang kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd billigcoating fra Ebay?

 

http://www.ebay.com/itm/Anti-scratch-Liquid-Car-Motorcycle-Care-Super-Hydrophobic-Glass-Coating-Paint-/182626652263?hash=item2a85659067:g:2ScAAOSww9xZCu5S

 

70.- inkl.frakt for 30ml, påstått 3-5 års holdbarhet:D

Specification:
 
1. Type: Car liquid ceramic coat
2. Material: Polysiloxane and other Nano materials etc.
3. Hardness: 9H hardness
4. Durability: 3-5 years
5. Coating Thickness: about 30um
6. Gloss: shiny as a mirror with excellent high gloss
7. Anti-corrosion: PH tolerance: PH2-12
8. Heat Resistance: Up to 760 degree
9. Consumption: 30ML
10. Bottle Size: shown as the picture
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maeland87
4 timer siden, Froggzy skrev:

Thickness 30um, er ikke det jævlig tykt?

Jo, det er ca samme tykkelse jeg har i snitt på min Mazda fra 2014 når det måles rundt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...