Gå til innhold

Tråden for billige produkter og løsninger


Mantis

Recommended Posts

Etter noen måneder blir denne bare dårligere og dårligere for hver gang.. Har et par stk.

Jeg har flere av de gule og de oransje, de gule er dårlige de oransje har fungert i flere år hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært litt større beholder så man slapp å pumpe opp trykk hele tiden. Ser at Mesto'en også finnes i 8L beholder, den funker nok mye greiere. Den koster også en del mer da :D

Endret av Bakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige og ålreite sorte Nitril-hansker 100-stk:

http://www.ebay.com/itm/100-MEDIUM-BLACK-EBONY-NITRILE-TATTOO-PIERCING-GLOVES-/330894841118?pt=UK_Health_Beauty_Tattoos_BodyArt_SM&hash=item4d0ade951e

Selger er kjapp, gikk få dager fra bestilling til de kom i postkassa.

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige og ålreite sorte Nitril-hansker 100-stk:

http://www.ebay.com/itm/100-MEDIUM-BLACK-EBONY-NITRILE-TATTOO-PIERCING-GLOVES-/330894841118?pt=UK_Health_Beauty_Tattoos_BodyArt_SM&hash=item4d0ade951e

Selger er kjapp, gikk få dager fra bestilling til de kom i postkassa.

Til en opplysning, så får du sorte nitrilhansker i meget bra kvalitet hos TESS for ca samme pris (jeg betaler ca 90.- med en rabattavtale, for 100 stk.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Billige og ålreite sorte Nitril-hansker 100-stk:

http://www.ebay.com/itm/100-MEDIUM-BLACK-EBONY-NITRILE-TATTOO-PIERCING-GLOVES-/330894841118?pt=UK_Health_Beauty_Tattoos_BodyArt_SM&hash=item4d0ade951e

Selger er kjapp, gikk få dager fra bestilling til de kom i postkassa.

Jeg har kjøpt fra samme selger, frakt fra UKstan til postkassen min tok tre dager - raskere enn Posten klarer innad i Norge (med mindre det er Bilnerden eller Swissvax/Exint man bestiller fra, da kommer jo varene omtrent før man får betalt dem).

  • DCN Poeng 3

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detailing-tips, dvs sånne q-tips med en spiss og en flat ende, fås som regel kjøpt til grei pris på et apotek eller en butikk som selger sminke.

Har dessverre ikke klart å finne priseksempel utenfor bilpleieverdenen ved hjelp av internett, men Scandicshine selger 100 for 59 (Chemical Guys)

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rain X selges på Bilxtra. Kostet rundt 120kr mener jeg. Vet ikke om de har i alle butikker, men de har hvertfall på sartorparken utenfor Bergen.

Hvis du er NAF medlem får du 25% rabatt på Bilxtra (noen ganger 20% andre ganger 25%)

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en opplysning, så får du sorte nitrilhansker i meget bra kvalitet hos TESS for ca samme pris (jeg betaler ca 90.- med en rabattavtale, for 100 stk.

er ikke det det samme som hos Wurth,har du avtale så er det ok butikker men mangler du så er mafia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det det samme som hos Wurth,har du avtale så er det ok butikker men mangler du så er mafia.

Det er to typer nitrilhansker uten pudder i TESS sitt sortiment, å i følge katalogen deres, så koster de 104.- og 149.- (+mva) pr pakke a 100 stk veil pris.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rain X selges på Bilxtra. Kostet rundt 120kr mener jeg. Vet ikke om de har i alle butikker, men de har hvertfall på sartorparken utenfor Bergen.

Ingen Rain X på BilXtra her i byen i alle fall. De har noe thurtle rain-off opplegg, men det tels ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Ingen Rain X på BilXtra her i byen i alle fall. De har noe thurtle rain-off opplegg, men det tels ikke.

Jeg har hatt en 50/50 test av RainX vs. Turtle Wax ClearVue på frontruta på bilen min i ca 1 måned, og de oppfører seg helt likt. Lik påføring og samme prosedyre for fjerning av overskuddet etter hazing. Så om de ikke har RainX kan du likegreit kjøpe Turtle. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...