Gå til innhold

Tråden for billige produkter og løsninger


Mantis

Recommended Posts

Pb hos nordic lift er inkl mva. Har kjøpt der selv. Nå er det riktignok ikke kjempe stor prisforskjell fra bilnerden med 2x10 liter og frakt. Sistnevnte er litt enklere og håndtere enn 20 liters kanner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

35 kroner for en 180g klump med clay er i mine øyne en helt grei pris. 299 for den samme klumpen (eller generelt) er ikke greit.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 kroner for en 180g klump med clay er i mine øyne en helt grei pris. 299 for den samme klumpen (eller generelt) er ikke greit.

Jeg har bestilt meg en klump, skal teste den ut og gi tilbakemelding når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Neivel. Feks Skum kanon komplett til 499 kr .

+ mva og fortollingsgebyr?

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! :) Kjekt å vite når en ikke har lyst til å kjøpe litersflasker på Statoil og ikke orker å vente på frakt fra f.eks Bilnerden.

Forresten når jeg tenker meg om så er det jo 25 liter kanner og ikke 20 liters som skrevet her tidligere. Dvs at du får en 5 liter "gratis" i forhold til Bilnerden prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Billig Foam Lance:

http://www.ebay.co.uk/itm/Snow-Foam-1L-Adjustable-Lance-Karcher-K-series-K2-K3-K4-K5-K6-K7-Car-Valet-/321222164241?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&hash=item4aca553f11

For Kärcher, men dog... Adaptere til andre spylere koster ikke allverden og totalprisen er fremdeles billig.

Endret av ØHN
fjernet manipulert verdsetting

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg en klump, skal teste den ut og gi tilbakemelding når den tid kommer.

Jeg observerte den ebay clayen der for en stund tilbake, også googlet jeg etter folks erfaringer. Fant ut at noen hadde testet den og synes den var helt ubrukelig og gikk i søpla. Forøvrig er det ikke 3m clay det er fake plastikk reklame.

men det hadde vært kanonbra om du kunne bekrefte eller avkrefte dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå ebay clayen har jo vært diskutert her inne noen ganger før. Jeg har et par klumper selv, og de fungerer helt greit. Kan bli litt for myke i varmt vær.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er disse på lakk? riper de?

Har ikke prøvd de på lakk, bruker de kun til interiør og sånne ting ;) Er ganske tynne de klutene der, så ville ikke brukt de på lakk.

Endret av TrulsMoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite.
Har ingen god erfaring med den type produkter, men vi har Thurtle sin på jobb og jeg har tidligere brukt denne på ruter. Bestilte Rain-x for en rimelig pengè på ebay, så nå blir det til at jeg har "min egen" flaske med rain-x.

Hadde bare inntrykk av at det var rain-x som gjalt i detailerverden og at det var det beste alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Godt å vite.

Har ingen god erfaring med den type produkter, men vi har Thurtle sin på jobb og jeg har tidligere brukt denne på ruter. Bestilte Rain-x for en rimelig pengè på ebay, så nå blir det til at jeg har "min egen" flaske med rain-x.

Hadde bare inntrykk av at det var rain-x som gjalt i detailerverden og at det var det beste alternativet.

Jeg har vært av samme oppfatning og har brukt Turtle selv i lang tid, så jeg blei litt skuffa over RainX, så derfor gjennomførte jeg en 50/50 test. :)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Godt å vite.

Har ingen god erfaring med den type produkter, men vi har Thurtle sin på jobb og jeg har tidligere brukt denne på ruter. Bestilte Rain-x for en rimelig pengè på ebay, så nå blir det til at jeg har "min egen" flaske med rain-x.

Hadde bare inntrykk av at det var rain-x som gjalt i detailerverden og at det var det beste alternativet.

Det er mye som er bedre enn Rain-X, uten at Rain-X er dårlig av den grunn. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...