Gå til innhold

Tesla Model S P85+

Recommended Posts

Meringdal
Skrevet

Flott jobb.

Dei skinn setene såg ut som dei var 10 år gammle og ned trykkt. Skinnet var jo ikke stramt i sitteputa i det hele tatt!

Takk for det.

Det er vel litt typisk amerikansk det her.. Jeg personlig ville jo hatt litt mer kanter på setene, slik man sitter litt bedre.

Den skjermen fortjener et "Eyes don't leave fingerprints" klistremerke.

Hah ja du sier noe der...! ;)

Skrevet

Lekker jobb på lekker bil :)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

Meringdal
Skrevet

Lekker jobb på lekker bil :)

Takk for det!

Før jeg får laga en ny tråd på mitt nye glis kan jeg informere om følgende:

Order Confirmed

We have begun sourcing parts for your Model S.

Skrevet

Takk for gjennomgangen! :-) Meget bra utført jobb.

Angående farge, hvilken har du valgt? Vi har sett litt på grå metallic, men falt for svart med sølv 21". Er lakken såpass myk at det er en fordel å styre unna svart, om man ikke skal detaile den selv?

Synd dem ikke tilbyr bedre utvalg på lakkfronten. Er ikke lett å bestemme seg, selv om alt annet var relativt rett frem.. Alt minus barnesetene i baksetet! :-)

Meringdal
Skrevet

Takk for gjennomgangen! :-) Meget bra utført jobb.

Angående farge, hvilken har du valgt? Vi har sett litt på grå metallic, men falt for svart med sølv 21". Er lakken såpass myk at det er en fordel å styre unna svart, om man ikke skal detaile den selv?

Synd dem ikke tilbyr bedre utvalg på lakkfronten. Er ikke lett å bestemme seg, selv om alt annet var relativt rett frem.. Alt minus barnesetene i baksetet! :-)

Da får du nok utstyrsbombe ;)

Jeg har valgt sort, den er vrien, men helt ren sort er noe av det peneste (synest jeg personlig). Man må være forsiktig med polering av de, da de fort får kjørespor og hologrammer. Den grå har metallic, så mulig denne er litt hardere! Det er positivt :)

Gratulerer med flott bil.

Her kan du se info om min:

http://www.detailersclub.no/forum/topic/18207-meringdals-tesla-model-s-ankommer-2014/

Skrevet (endret)

Dagens snodige lille spørsmål, det derre lille Tesla-trianglet på siden mellom hjulet og speilet, er det faktisk et snasent lite blinklys eller bare pynt? :)

Endret av bsa
Skrevet

Fin detailing på en finfin bil. Skulle gjerne hatt en slik en i garasjen.

Tafsa litt på en sist jeg var i Trondheim, og må si at det er fin kvalitet stort sett over hele.

Eneste ankepunktet mitt er sitteputa. I en bil med slik prestanda, så skulle det vært mer sidestøtte.

Cred gitt.

Meringdal
Skrevet

Fin detailing på en finfin bil. Skulle gjerne hatt en slik en i garasjen.

Tafsa litt på en sist jeg var i Trondheim, og må si at det er fin kvalitet stort sett over hele.

Eneste ankepunktet mitt er sitteputa. I en bil med slik prestanda, så skulle det vært mer sidestøtte.

Cred gitt.

Helt korrekt. Man skulle absolutt trengt litt puter på sidene av setene slik man sitter litt mer fast i bilen, dog så er vel slike type seter som står i denne ganske vanlig i USA. Det skal jo forøvrig passe til de fleste folkeslag :) det blir vel en vanesak, i sciroccoen er jeg vandt til å sitte som støpt, så det blir vel litt forskjell!

Uansett så gleder jeg meg som en liten unge :)

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Det sier seg selv hvorfor Amerikanern ikke har seter som en BMW :P

• DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Northhomie
Skrevet

Fin bil med perfekt fargekombinasjon! :-)

Men personlig hadde jeg nok dratt ut originalsetene og montert noe med mer sidestøtte som nevnt over..

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

• 2 weeks later...
Meringdal
Skrevet

Det sier seg selv hvorfor Amerikanern ikke har seter som en BMW :P

Fin bil med perfekt fargekombinasjon! :-)

Men personlig hadde jeg nok dratt ut originalsetene og montert noe med mer sidestøtte som nevnt over..

Setene er vel omtrent helt flate, noe annet enn vi er vandt til her i Europa. Man kan lure på hvorfor dem har valgt å gjøre dem såpass flate, men det trenger vi ikke gå inn på her! :)

Jeg har ikke testet bilen i skikkelige omgivelser hvor setene har vært noe problem, men på en bane eller i høy fart rundt svinger så vil jeg tro man sitter litt bedre i BMW eller Audi sine Recaroseter :P

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Fantastisk jobb Magnus.

En inspirasjon. Hadde du noe problemer med kromlister og Prick Bort, Iron X eller Surfex-en? Var inne hos en forhandler i Bergen som hadde fått krommen sin misfarget (det var en Audi), så jeg ble kraftig usikker selv.

Meringdal
Skrevet

Fantastisk jobb Magnus.

En inspirasjon. Hadde du noe problemer med kromlister og Prick Bort, Iron X eller Surfex-en? Var inne hos en forhandler i Bergen som hadde fått krommen sin misfarget (det var en Audi), så jeg ble kraftig usikker selv.

Takk for det Mikalen! :)

Jeg hadde ikke noe problem på denne nei, men jeg har tatt biler før som har hatt misfarget krom rundt vinduer osv. Noen ganger Scholl S17 dette med litt jobb :)

Under vask så bruker jeg ofte å la vær å spraye inn med kraftige avfettinger på både vinduer og lister, på grunn av missfarging.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår