Breitling

Top Gear

33 innlegg i emnet

For de interesserte og som ikke har fått det med seg, starter en ny sesong av Top Gear (UK selvfølgelig) 30. juni. I følge FinalGear.com skal det være snakk om en 6-episoders sesong minimum. Andre som gleder seg som 10-åringer før julaften?

Noen kvalitetsklipp fra tidligere sesonger :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir aldri lei av Top Gear. Gruer meg til gutta gir seg, og det er nok ikke lenge til nå. De begynner å dra på åra!

Og hva skal man si om videoredigererne? Og de som filmer? For noen helter de er.

Endret av Geir
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gleder meg som et barn! Håper vi får se Jezza i Norge denne sesongen. Han twitret noe om at han var på en engelsk marinebåt her i Bergensområdet like før forrige sesong gikk på luften, så de har vel funnet på en eller annen absurd konkurranse :P

Geir: Helt enig om regissører og filmcrew. De serverer noe av det ypperste som er i dag. Man kan si hva man vil om resten av showet, men det tekniske og det "faglige" er top notch. De sendte jo over en hel del nøkkelpersonell for å lære opp teamet bak TG USA også, og det er lett å se på mye av det som kommer derfra (men det er jo mye dritt også :P)

Endret av EspenL
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er uten tvil det beste Top Gear øyeblikke ever!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jommen sa jeg britisk humor :P

Den trioen der kommer ikke til å gi seg med det første, det kan jeg ikke tenke meg. Og kjekt er det for oss som liker det.

US-copy er liksom.... ...ikke helt det samme.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

US har kommet seg meget i siste sesong syns jeg, de har kuttet ut mye av det som gjorde de til rene copycats.

De har dog likevel ikke humoren, glimtet og alt det andre som kjennetegner gjengen fra UK.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

US har ikke cæptn sløøøøw ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid vært stor fan, men for første gang så jeg ikke ferdig episodene i forrige sesong. Synes de har tapt seg enormt. Alt blir bare fjas, scripta samtaler og challenger vi har sett tusen ganger før. Hvor mange faktiske biltester var det i fjor?

Forstår at de har blitt et familieprogram og i større grad lager underholdning for massene nå, men sitter også igjen med inntrykket av at de har glemt seergruppen som gjør at de er i den posisjonen de er i idag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt suverent! Lite slår å skru opp lyden høyt på anlegget ved test av superbiler ( å kjøre den topper det sikkert, men det opplever jeg nok ikke :P )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare sett på når det går på TVen, men iblant er jeg heldig at det går hver dag på MAX. Dog så har jeg alltid hatt lyst til å se alle sesongene og alle episodene, så kan hende jeg ender opp med det gitt :) Top Gear er ihvertfall fantastisk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett absolutt alle episodene fra alle sesongene, og elsker det like mye enda. En av favoritt episodene må være når de kjører 24-timers løp med en BMW E46 :)

edit: Det var en e46, ikke e36. En stund siden jeg så episoden nå :P

Endret av JMossige
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett absolutt alle episodene fra alle sesongene, og elsker det like mye enda. En av favoritt episodene må være når de kjører 24-timers løp med en BMW E36 :)

Hvilken sesong er det? Jeg har bare sesong 11-19

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker feil så er det sesong 10 episode 9 :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker feil så er det sesong 10 episode 9 :)

Helt korrekt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang biltester å di, så ser jeg vel mest på programmet pga underholdningsverdien kombinert med min interesse for bil/motoriserte kjøretøy.

Det er litt som Alan Jackson, passer ganske bra til det aller meste til de fleste tider ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fulgt med på top gear i noen år. En av yndlings episodene mine er vel den roadtripen på moped igjennom vietnam. Men de har så utrolig mange fantastiske challenges osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Denne videoen inneholder innhold fra BBC Worldwide, som har blokkert den på grunnlag av opphavsretten."

Får jeg beskjed om. Jiz!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk heldigvis å se den :D

Men ja: smått imponerende at de blokkerer reklame.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive