isrihel

Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, forhandler

Har nå den siste måneden ventet på at Scandic shine skal få inn Chemical Guys Citrus Wash & Gloss men levering utsettes hele tiden. Vet dere om noen andre som selger denne bilsåpen som ble brukt i Autofils artikkel om vårpuss, eller har dere forslag til andre bilsåper som er minst like gode ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan like gjerne bruke maxi suds II

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan like gjerne bruke maxi suds II

X2

Har du sjekket med exint.no? Eller sjekket i england?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankbil, exint og Parts&Retards skal vel selge denne her til lands og er sikkert flere og. Ikke prøvd Citrus men maxi suds og glossworkz har jeg og gode såper begge de 2 syns jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå den siste måneden ventet på at Scandic shine skal få inn Chemical Guys Citrus Wash & Gloss men levering utsettes hele tiden. Vet dere om noen andre som selger denne bilsåpen som ble brukt i Autofils artikkel om vårpuss, eller har dere forslag til andre bilsåper som er minst like gode ?

Den såpen ble ikke brukt i den artikkelen i det hele tatt. :) Jeg brukte Bilt-Hamber Autofoam i skumkanon og Wolf's Chemical såpe i bøtta.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet holder du til? Kunne fikset en sample til deg hvis du ikke bor så langt unna..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet holder du til? Kunne fikset en sample til deg hvis du ikke bor så langt unna..

Gjelder for meg også. Bor like ved Gardermoen. Ta kontakt om du vil ha en liten sample :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil bare legge til at jeg har vært veldig fornøyd med Meguiar's Ultimate Wash & Wax, Meguiar's NXT Car Wash og CG Maxi Suds II. Har dog vært godt fornøyd med CG CW+G også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tørre å påstå at om du kjøper en såpe som blir anbefalt her innne så får du en god såpe uansett hvem av de du velger. Det finnes mange meninger. Selv har jeg testet flere såper og må si at den aller største forskjellen er lukt og farge.

Omtrent hver gang noen snakker om en såpe så blir det sagt ting som god gli, skummer godt, drøy i bruk osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den såpen ble ikke brukt i den artikkelen i det hele tatt. :) Jeg brukte Bilt-Hamber Autofoam i skumkanon og Wolf's Chemical såpe i bøtta.

Det var ihvertfall den såpen som ble anbefalt i artikkelen. Men så lenge en annen såpe gjør en minst like god så spiller det ikke noen rolle hva den heter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har enda til gode å prøve en shampo fra Chemical Guys som ikke er god. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har den på Parts&Retards, kjøpte den der på Torsdagen. Jeg er helt ny her, men jeg synes den fungerte bra og luktet godt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG Mr. Pink syntes jeg er veldig god:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte en gallon av glosswork her om dagen, syntes den skummer veldig bra å virker bra :) er forresten ganske ny her jeg å :)

citrus wash syntes jeg er herlig da jeg føler vanninholdet i skummet er høyt (tykt skum) :D brukte sikkert alt for mye men :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive