DavidRS

Problemer med Tapatalk

106 innlegg i emnet

Er det flere enn meg som har problemer med at de kun får se den første siden med innlegg i en tråd? Selvom det er 8 sider i en tråd får jeg bare se den første siden hele tiden. :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke problemer med akkurat det, men tapatalk liker tydeligvis ikke DCN forumet da det titt og ofte vil oversette innleggene mine til kinesisk =/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problem som deg, DavidRS. Startet her om dagen. Får kun lest første siden, selv om jeg trykker meg videre. Skikkelig plagsomt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her. Startet for et par dager siden. Usannsynlig irriterende.. :/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre samme problem, både på iOs og android.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde det var noe galt med meg, godt å se vi er flere i samme båt. Jeg merket dette først i dag faktisk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var nettverket eller iPhonen min det var noe galt med jeg:) Godt å vite at det ikkje bare var min tlf det var noe galt med da:P Håper de fikser dette innen kort tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn inntil videre går det an å justere hvor mange poster tapatalk skal vise pr side. 10 er standard, men kan vel ha minst 50 mener jeg. Uansett hjelper det ikke for lange tråder, men kan hjelpe på de korte :) Endres under Innstillinger fra oppstartskjermbildet der du klikker deg videre inn på detailersclub.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også har samme problem med tapatalk på DCN..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her.. Tror det oppstod 1-2 dager siden..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepsi pepsi, jeg klaget min nød i status-feltet på torsdag og da hadde jeg allerede hatt problemet i minst ett døgn.

Jeg har både en Asus pad og HTC Desire X med to forskjellige android-versjoner på og begge oppfører seg idiot.

Må sitte og myse på mobilen og lese forumet i nettleser i stedet... føler meg som gammal dame, trenger en lorgnett hvis dette skal vare

(Det med kinesiske tegn og tapatalk er et "edit" problem såvidt jeg vet? Gammel sak)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del har kuttet ut tapatalk, og bruker standard nettleser på min iPad istedet. Fungerer best synes jeg :) hadde ymse problemer med overnevnte program jeg og, så derfor kuttet jeg det mer eller mindre ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med en tablet, så fungerer nettsiden helt fint, men på mobiltelefonen er tapatalk veldig praktisk. Men hvor ligger feilen, i forumet, eller i app'en?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg og fått det på Tapatalk gitt. :)
Med "fått det" mener jeg at jeg ikke får bladd i sidene, den viser kun den første siden som loades hver gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker også nettsiden når jeg sitter med tablet. Men bruker mobilen til småsjekking av forumet ved andre anledninger, og frem til nå har Tapatalk fungert nesten smertefritt.

Ser også at qoute funker dårlig om dagen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo en oppdatering av forumet for kort tid siden hvor det ble endring i hvordan quote ser ut på PCn og jeg er ganske sikker på at det er samme tid som tapatalk begynte å bugge..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

What Are said...

Funket knall før oppdateringen, funker overhodet ikke etter oppdateringen. Fungerer knall med alle de andre forumene jeg er inne på - mao ligger feilen i Tapatalkintegrasjonen med DCN-forumet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan dette Tapatalk systemet fungerer opp mot forumer. Men ser ut som DCN sitt forum er oppdatert til siste versjon? Vet ikke om Taptalk er noe som må oppdateres "utenom" jeg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan dette Tapatalk systemet fungerer opp mot forumer. Men ser ut som DCN sitt forum er oppdatert til siste versjon? Vet ikke om Taptalk er noe som må oppdateres "utenom" jeg?

Det kommer opdateringer til tapatalk nå og da. Men har ikke kommet noe nå, så må bare vente å se da antagelig. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg sjekka sportsvogn-forumet og der var det ingen problemer med å se siste side, så det er tydeligvis noe med dcn.no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive