Meringdal

Brosjyre til kunde

Heisann.. Jeg savner noe å legge ved i hver bil, da jeg ofte får spørsmål om hvordan etterbehandlingen skal foregå.

Satt meg ned å laget derfor en rask brosjyre som jeg tenkte å legge med. Her skriver jeg litt om prosessen og fremgangsmåten av jobben jeg gjør, samt en beskrivelse av hvordan etterbehandlingen bør gjøres.

Er det noe annet som kan være nyttig å skrive i en slik? Jeg legger også ved skjema over lakkverdier etter endt behandling.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mer trua på å stille seg til disposisjon i etterkant hvis de lurer på noe. Slik holder man kontakten ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker tanken på noe ferdig å legge ved. Har brukt maaange timer på å skrive ned ting til den enkelte i etterkant, tror en brosjyre i bilen er bedre for begge parter. Og en sånn nåskaljegpåtiminutterforklaredegDCNvaskmendamåjegpratepåinnogutpustforårekkedetførdudrar er det ikke alltid hvermannsen får med seg så mye av heller.

og man oppfordrer jo uansett til å si fri hvis det er noe ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den du har laga, men skal se på den mere i natt når jeg får tid..travel helg her.Så veldig fin og vellagd ut ihvertfall! :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert legge ut et utkast her også av det jeg kom frem til. se om jeg finner den

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image_1350742939485435.jpg

image_1350742982681788.jpg

image_1350742998310281.jpg

her er forøvrig noe jeg satt sammen ganske så raskt. Her følger det med litt info om korrigeringen, etterbehandling og litt info samt vedlegg av lakkskjema. Hva tror dere? Ta teksten med en klype salt da jeg bare rota ned noe for å fylle ut for å se hvordan det ser ut.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ser veldig bra ut jeg. Ikke en dum måte å markedsføre, samt gi kunden en bedre totalopplevelse av en behandling. Det er jo her Ditec etc vinner kunder i forhold til oss, de leverer en stemplet brosjyre, med en slags garanti.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ser veldig bra ut jeg. Ikke en dum måte å markedsføre, samt gi kunden en bedre totalopplevelse av en behandling. Det er jo her Ditec etc vinner kunder i forhold til oss, de leverer en stemplet brosjyre, med en slags garanti.

Var på en måte det jeg tenkte på.. Ditec får det til å virke mer som kvalitet fremfor det vi kanskje kan levere. Fine papirer (selvsagt) og egen skinnmappe med detaljer. Hadde man fått til noe slikt for en mindre sum pr. stk hadde jo det selvsagt hevet litt kvalitetsfølelsen over å levere fra seg bilen! :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kom jeg på at et sted her på forumet er det noen skjema, sikkert mest tenkt for detaileren (liste med avkrysning for de forskjellige tingene man bør huske å gjøre på en kundebil) men noe av det er jo info som kan gis videre til kunden.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den brosjyren så veldig bra ut!

Det kan være mye enklere å gjøre det slik, enn å fortelle alle hva man trenger og hvordan man gjør etterbehandlingen!

Denne du tenker på Gry?

bed7a8.jpg

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner mye ^_^

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den brosjyren så veldig bra ut!

Det kan være mye enklere å gjøre det slik, enn å fortelle alle hva man trenger og hvordan man gjør etterbehandlingen!

Denne du tenker på Gry?

bed7a8.jpg

Dette ser ut som skjema Brynjar lagde :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes brosjyra ser veldig bra ut jeg Meringdal :) Synes du skal trykke den og gi til kunder og til interesserte!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser ut som skjema Brynjar lagde :)

Du har helt rett her ØHN! :)

Veldig greit skjema å bruke itilfelle man føler noe er glemt! Greit å gå igjennom med kunden også før/etter eventuell jobb.

Endret av FiveInline
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte brosjyren! :) Gir et proof't inntrykk B)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker folk kanskje hadde likt å bruke litt tid på, og som muligens ville økt interessen for pleien, en CD/DVD med korte videoer istedenfor å forklare med tekst hva som skal/bør gjøres. Videoer er veldig informative om detaljer som lett ikke kommer med eller kommer bort i tekstforklaringer.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et to siders skjema med egen logo som beskriver hva som er gjort med bilen..er også modell av en bil på det slik at jeg kan skrive ned lakkverdiene jeg finner..

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

well put ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive