Mighty

Sommerbil til ferien kjapt..

39 innlegg i emnet

Sexy bil - go 4 it :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner til disse bilene ettersom en kamerat eide en for mange år siden. Driftssikker som få, og en artig bil å kjøre. Nå har ikke denne 160 hk-en, men jeg tror ikke denne er noe slapp av den grunn. Bilen veier ikke så mye, uten at jeg vet hvor mye de basserne veier :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert en grei bil, bare være obs på at du kommer til å bli ofte retta på av hondafolk dersom du sier du har en del sol vtec.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen det står jo vtec på motoren :P

Basserne bak setene skal ut, det samme med de baki. Det glassfiberbygget var visstnok mest for show og lagde ikke noe særlig med bass da det var utett. Problemet er bare at det som satt der originalt er borte, slik at det kun er stål der når man fjerner den kassa. Går vel an å få tak i noe et sted.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, bare synd at systemet brukes for økonomi i den motoren der, og ikke ytelse som i B16-motoren (160hk) :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt med økonomi når jeg skal bruke den som daily driver da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask munnen din gutt..

:P

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. Det er så mye delte meninger om utseendet på disse. Jeg synes de er ganske tøffe. Andre sier den ser ut som en ape.. Noe den forsåvidt gjør også..

Lurer litt på hvordan det ser ut når noen med hode så stort som mitt sitter i en sånn liten bil da men.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg hadde en slik, med 160hk VTI-motor og elektrisk tak.. Gikk forøvrig som ei kule, og gav fra seg et skikkelig karakteristisk hyl/brøl når den passerte 5-6000rpm. Stoppet vel ikke før man nådde rundt 9000rpm, mener jeg å huske. Moro bil var det iallefall!

Var candyblå den, med gullflakes fra halve bilen og ned. Skikkelig rånebil. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haha.. Det er så mye delte meninger om utseendet på disse. Jeg synes de er ganske tøffe. Andre sier den ser ut som en ape.. Noe den forsåvidt gjør også..

Det er vel forsåvidt det som har noe å si :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vel ikke være store verditapet på pene eksemplarer av disse heller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del Sol har nok en litt begrenset målgruppe, allerede i dag finner man Civic med 160-hesteren fra 20-50 lapper alt avhengig av tilstand og jeg vil tro de fleste bilinteresserte ungdommer går for disse. Har man noe litt spesielt og gjerne også litt dyrt, så må man i tilfeller belage seg på å vente leenge på rette kjøperen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MX5?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke mx5 så godt egentlig..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RX-8? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man først skal komme med andre forslag på lignende greier kommer man ikke utenom Lotus Elise. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt høyere prisklasse kanskje? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artige biler dette :) Skikkelig turtallsmaskiner... Med åpent filter og litt turtall vræler disse godt :)

Har hatt en Del Sol VTI selv uten å oppleve problemer av noe slag.

Det kan være kjekt å sjekke for lekasjer rundt baklykter, da mange av disse har fuktproblemer i bagasjerommet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært å sett på og prøvd bilen nå, i 2-3 timer. Bilen var litt mer "ungdommelig" enn jeg hadde tenkt med, og eksoslyd og størrelse ble litt overveldende. Så jeg sa nei inntil videre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive