Daniel R

Ozon generator, hvor?

125 innlegg i emnet

Noen som kan gi meg en grei plass i norge hvor man kan få kjøpt ozon maskin til en levbar pris?

Har fått en forespørsel om å fjerne en hel hund fra en mazda 6, 2006 mod...

Tenkte jeg bare kunne handle meg en maskin med en gang, kommer alltid til nytte ved senere anledninger også...

Trenger jo ikke en maskin til 20.000 som skal vare i 100 år og kan brukes 1 mill ganger, men må jo ha en som funker mer en 2 ganger også da :P

Noen som har erfaring med merker/typer? ca pris? plass og handle? :)

GODT NYTTÅR TIL ALLE I DCN!!! :fun: :fun: :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har min fra living air......Tror den koster rundt 10.000,- nå. Fjernet mange rare lukter med den. Og den "legger" støv ved sliping pussing osv......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker om det er riktig maskin du er ute etter,, eller om det er en ozongenerator, men på Autobahn har de jo Autosmart aromatek.. Den er vel bra til formålet, men som sagt er jeg ikke sikker på om det er det du er ute etter:)?

Er jo 20% på den nå:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ozonmaskinen til Wurth, Evapomat er også et godt alternativ.

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke ampullene til denne ganske kostbare? Å er den ikke mere beregnet på rens av klima anlegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke ampullene til denne ganske kostbare? Å er den ikke mere beregnet på rens av klima anlegg.

Wurth uten rabatter, er vel generelt grisedyrt uansett? :)

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ve lmer aircon "rens" som tommy sier ja:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic, men prøver.. Jeg skal ta en runde med evomat maskin, men lurer på et par ting. Skal jeg bytte kupefilter først, så ta å fyre opp maskinen? Skal dampen fra maskinen ut i luften, eller rettes mot airconannlegget?

håper på noen gode innspill:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bumper denne da emnet har en ganske riktig tittel.

Har kjøpt meg en ozongenerator og lurer på om dere har noen tips til bruk.

Er kjent med:

- Vaske interiør

- Tørke

- Åpne vindu på gløtt

- Kjøre ozongenerator i 30min+ avhengig av effekt

Men ett eller annet sted leste jeg om noen som renset AC'en ved å koble silikonslangen til drensslangen på AC under bilen. Noen som har prøvd dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.clima-norge.no/ozon-bil-klimaanlegg

Der står det noe om ozonering av drensslangen ;)

Jeg skal prøve det så fort jeg får tilbake den generatoren med slange (lånt bort til en kompis).

Har igrunnen ikke opplevd nevneverdige problemer med AC, men det blir spennende å se om det blir forskjell!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne her..

Vurderer en Ozon Generator her, noen som har sett det hos noen av samarbeidspartnere her inne? Alternativt hvem som selger slike til en nogenlunde vettug pris?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

31 minutter siden, truhaa skrev:

Bumper denne her..

Vurderer en Ozon Generator her, noen som har sett det hos noen av samarbeidspartnere her inne? Alternativt hvem som selger slike til en nogenlunde vettug pris?

Har ikke sett noen samarbeidspartnere som selger desse her inne, eg kjøpte min her http://www.bilkontroll.no/blc.html

Polerings kongen selger denne

http://shop.poleringskongen.no/ozongeneratorer/326-ozongenerator-.html

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
31.12.2011, 21:47:14, bilmagikeren skrev:

Litt off topic, men prøver.. Jeg skal ta en runde med evomat maskin, men lurer på et par ting. Skal jeg bytte kupefilter først, så ta å fyre opp maskinen? Skal dampen fra maskinen ut i luften, eller rettes mot airconannlegget?

håper på noen gode innspill:)

Gammelt innlegg men greit å ha et svar om noen lurer, gammle kupefilteret skal fjernes så kjøre rens etter det settes nytt filter inn :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super info, gjorde feil her sist.. satt inn nytt filer før rens :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw hvilken av de kjøpt du av Airmaster utg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte BLC500-D fordi dei sa den var perfekt til bil, men skal den brukes  til større arealer så må man sikkert opp litt i stårrelse.

Den som Poleringskongen selger er jo meget kraftig ser eg, så da går jo sjokk ozoneringen kjappere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bil her den skal brukes til.. Var det plug and play på den, eller må en handle mer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 timer siden, truhaa skrev:

Er bil her den skal brukes til.. Var det plug and play på den, eller må en handle mer?

Ja her var det plug and play, må bare trykk litt på menyen for å bli kjent med den når du skrur den på, den har en del funksjoner man kan bruke som at den skrur seg på nattes tid eller intervaller etc

30 minutter siden, e30 tic skrev:

Denne skrytes det av, veldig liten og hendig. http://car-spa.no/1/ozongenerator Prisen er sikkert ikke hugd i stein heller

Sikkert ikke dum den der, når eg starter å se etter en slik så falt eg for dei versjonene som har mulighet til å koble på slane på, da får man litt flere bruks områder tror eg, man kan føre slangen inn på drenerings systemet under bilen til A/C om der er lukt problemer, man kan også sette ozon agregatet på utsiden  av bilen å bare føre slangen inn på ei glippe i vinduet, om ikke bilen er helt tørr(noe den bør være for bedre effekt sies det) dette vil da skåne ozonagergatet. man kan ha arbeidsko som har "god lukt" hehe i en plast pose og kjøre slangen inn i posen å kjøre en prosess slik også. :)  men enig med deg det er dyre modeller dette her

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive