Gå til innhold

Ozon generator, hvor?


Daniel R

Recommended Posts

Gunnarmikal
17. november 2015 at 22.23, dmp skrev:

Du har jo denne som er "ganske" lik. 

Sendes til Norge, er i 220v og 1 300kr er helt akseptabelt

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-3-5g-portable-ozone-generator-for-air-purifier-and-air-cleaner/766553813.html?spm=2114.031010208.3.10.miq1TQ&ws_ab_test=searchweb201556_2_79_78_77_80_61,searchweb201644_5,searchweb201560_9

 

Bestilte en i går og venter spent på hvordan denne vil være i praktisk bruk.

Bestilt denne selv, å med 3.5g timen burde du slippe unna me 3-6t ikke 2-3 dager.. Eller?

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
Du har jo denne som er "ganske" lik. 

Sendes til Norge, er i 220v og 1 300kr er helt akseptabelt

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-3-5g-portable-ozone-generator-for-air-purifier-and-air-cleaner/766553813.html?spm=2114.031010208.3.10.miq1TQ&ws_ab_test=searchweb201556_2_79_78_77_80_61,searchweb201644_5,searchweb201560_9

 

Bestilte en i går og venter spent på hvordan denne vil være i praktisk bruk.

Bestilt denne selv, å med 3.5g timen burde du slippe unna me 3-6t ikke 2-3 dager.. Eller?

Gjetter på at 6 timer er i ekstreme tilfeller. Skal teste min med 1 time i første omgang og se

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal
30 minutter siden, polishduden skrev:

Gjetter på at 6 timer er i ekstreme tilfeller. Skal teste min med 1 time i første omgang og se

Ja, jeg tenker det selv jeg også. Men så litt lenger nede at han hadde hatt den på i 2-3 dager i samme bil, burde jo vært nok til å drepe all lukt i en stor stue det. :thumbup:

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bilmagikeren skrev:

Ok, da er det hvor mye den produserer som er nøkkelen her.. Er ikke noe vits å betale dobbelt så mye for en som er "dårligere"

Er du fornøyd med din?

Virker sånn ja, jeg er meget fornøyd med min :) har ikke funnet noen i Norge som gir mer G/t billigere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min fra USA i går, kjøpte enerzen 3.5g til ca $90.

Førsteinntrykket er bra, all elektronikken er kapslet godt inn (så den ikke oksiderer) og det er kjøleribbe på selve ozonplata. Tror heller ikke jeg kommer til å plages veldig av å måtte bruke step-down til 110v, men lurer på å åpne psu for å se om det er enkelt å koble om på litt sikt. 

Skal bare få ting dørene på bilen, så skal jeg få testet funksjonen skikkelig også :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gunnarmikal

Testet min ozon generator også 3.5g timen, den tok knekken på sterk røykelukt ganske enkelt, vel å merke den sto på 4t. Idag er det ny bil som skal få fjerne røykelukta. Meget hendig sak, som tjener seg fort inn igjen.

  • DCN Poeng 1

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
Testet min ozon generator også 3.5g timen, den tok knekken på sterk røykelukt ganske enkelt, vel å merke den sto på 4t. Idag er det ny bil som skal få fjerne røykelukta. Meget hendig sak, som tjener seg fort inn igjen.

Du kjørte 4 ja? [emoji14]

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal
3 minutter siden, polishduden skrev:

Du kjørte 4 ja? emoji14.png

Kjørte 3t i en stasjonsvogn me sterk røykelukt, kjører 4 Idag i en type 7 seters "varebil" da rommet er større, å jeg har ikke tid til å teste 1 å1 time. ;)

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Hehe må vaskes ned etter Ozonering mener jeg

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal

Jeg starter med støvsuge, deretter ozon i 3-4 timer, det har tatt røykelukt på no time, begge gangene. Etter minimum 1t utlufting, går jeg inn i bilen å vasker over alle flater inkl tekstiler med apc (blandet i  1-2 dråper  "new car smell" fra chemical guys, å drar fuktig microfiber over alt og vasker vinduer. Idag ble det kun 1 t utlufting Pga butikk hadde solgt bil å sko levere den imorgen. (Ba de om å lufte videre igjennom natten) 

 

funker ikke din ozon Andre ?

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.1.2016 at 20.48, Gunnarmikal skrev:

Bestilt denne selv, å med 3.5g timen burde du slippe unna me 3-6t ikke 2-3 dager.. Eller?

Måtte du betale tull på denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Bra dere vasker ned, det var det eg også mente på er viktig etter bruk av ozon, om eg skal kjøre en kraftig Ozonering så tror eg kommer tiil å kjøre heilt til slutt en AC rens også for å friske opp litt med god lukt. :)

Joda Ozon min funker bra den, men ikke fått testa den på røyklukt etc enda, så vet ikke ehilt kapasiteten og tiden den må stå men den må sikkert stå å dure å gå 4-7 timer kan eg tenke meg, skal man tenke butikk så er jo ikke det heller det beste, siden man trenger en del tid på å lufte bilen etter behandling også. Men vert utrolig lite etterspøsel om Ozonering her i området, spørs om alle he slutta å røyke haha

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal
3 timer siden, Rotiform skrev:

Måtte du betale tull på denne:)

nej, de sendte den som komersiell et eller annet å verdi satt de av seg selv til 30dollar. de sendte den fra hongkong eller noe fredag kveld, å dhl la den i garasjen min mandag 19.10 ;) 

  • DCN Poeng 2

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal
1 time siden, Audi S8 skrev:

Bra dere vasker ned, det var det eg også mente på er viktig etter bruk av ozon, om eg skal kjøre en kraftig Ozonering så tror eg kommer tiil å kjøre heilt til slutt en AC rens også for å friske opp litt med god lukt. :)

Joda Ozon min funker bra den, men ikke fått testa den på røyklukt etc enda, så vet ikke ehilt kapasiteten og tiden den må stå men den må sikkert stå å dure å gå 4-7 timer kan eg tenke meg, skal man tenke butikk så er jo ikke det heller det beste, siden man trenger en del tid på å lufte bilen etter behandling også. Men vert utrolig lite etterspøsel om Ozonering her i området, spørs om alle he slutta å røyke haha

Bilen kan jo stå ute så lenge den er låst å lukket, slik at ingen kan åpne den under ozonering. 4timer da bør 3.5g i timen ta knekken på normal røykelukt å vel så det, testet dette på en stasjonsvogn i 3t, å der forsvant det, å idag på en crysler sak med 7 seter, diger coupe, her også etter 4t ingen antydning til lukt. Vel å merke de stinker ozon, men en skikkelig utlufting å vask etterpå så forsvinner dette gradvis de neste dagene. 

Nå er det ikke store jobben, du sette den inn, går på trening, ser litt tv å kommer igjen når den har gått ønsket tid, lufter ut 1t, å vasker og støvsuger på 2-3t.

Ikke stor etterspørsel her heller, men vært 2 biler på 2 dager nå, kunne godt tatt 1 bil til dagen jeg 

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Meget bra :) ja ser den eg kjøpte leverer jo mye mindre, Max ozonproduksjon 500 mg/t. og kostet meg 6900,-  tror kanskje eg ikke gjorde et grundig nokk sjekk før eg valgte både med tannke på hva den leverer og pris, men no har eg den så får bare leve med det hehe, hva som gjør denne mye dyrere aner eg ikke, mest trolig over priset ;) hehe

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal
2 minutter siden, Audi S8 skrev:

Meget bra :) ja ser den eg kjøpte leverer jo mye mindre, Max ozonproduksjon 500 mg/t. og kostet meg 6900,-  tror kanskje eg ikke gjorde et grundig nokk sjekk før eg valgte både med tannke på hva den leverer og pris, men no har eg den så får bare leve med det hehe, hva som gjør denne mye dyrere aner eg ikke, mest trolig over priset ;) hehe

Bestill lik min te ca 1500kr inkl express DHL fra Hongkong. 3.5g h :thumbs: med timer 

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennesla-BilSpa

kjøpte denne.  veldig fornøyd:  http://www.aliexpress.com/item/5-0G-portable-air-purifier/32339646232.html

beste var jo at jeg fikk med en ekstra ozonplate til å å skifte ut etter 6000 timers bruk:thumbup:

spørs vel om jeg lever da men:P

 

Endret av Vennesla-BilSpa

www.facebook.com/venneslabilspa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...