Gå til innhold

Xenon-"look" på vanlige halogenlykter?

Recommended Posts

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Chris-520e39

13

• bjorke

12

• Dennis

9

• fredrik

7

Mest aktive i dette emnet

Skrevet
Veldig! blått :)

Satser på at de funker bedre enn de jeg har nå. Er mest glad i hvitt lys jeg da :)

• Admins
Skrevet

Hvordan ser de pærene ut sammenlignet med 6000k xenonlys? siden orginale Xenonlys har fargetemp 4300k

• Admins
Skrevet

Mer opptatt av hvordan baklyktene ser ut på bilen jeg.... fordi ?.........anyone.?

he he

Mye "blålys" ute etterhvert, og det er faktisk irriterende, da det ser ut som sivil i 1/100 sekund innimellom.. ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Fikk mine Höen fra Ørjan i dag. Satser på å montere en dag jeg gidder. Har ikke montert xenon i hovedlyd ennå, siden jeg må ha wirefix og pæresokler, så burde nesten vente.

Bestiller nye angel eyes-pærer fra dioder.no nå òg, siden de har fått det inn igjen. Så da blir det blått lys hele veien i fronten. :)

Skrevet

Legger inn en liten update her. Monterte pærene for noen dager siden, og forskjellen fra vanlin "xenonlook" til disse var ganske stor. Sterkere, hvitere og blåere :)

Skrevet
Bilder! :D

Skal få tatt noen denne uken :) Hva synes du om RS4'en da? Hehe ;)

Chris-520e39
Skrevet
har du kjøp deg nye pærer Christoffer? skal ha selv snart

Har ikke fått gjort det enda. Drar til elverum på rekruttskole i morgen, så tar nok litt tid :P

Skrevet

Blir vekke en stund du da;) skal legge ut bilder av det jeg kjøper når jeg får makket meg til og gjøre det.

Chris-520e39
Skrevet

Tja... 3mnd eller noe slikt tror jeg. Du får slenge opp noen bilder ;)

Skrevet (endret)

Monterer mine til torsdag (i grøftelys), sammen med 6000k xenon i nærlys og blåhvite LED-pærer til angel eyes.

Endret av fredrikrb
  • 4 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet

har et h1 kit til salgs, hvis jeg ikke slenger det i tåkelysa.

Skrevet
Noen som kan hjelpe meg med hvilke parklyspærer jeg trenger? Vil ha noen som lyser hvitt! Sitter innpå www.dioder.no og ser..

http://www.dioder.no/catalog/index.php?cPa...1b75952076b6c29

Er 99 mod Polo forresten :)

Jeg prøvde meg med "hvite" dioder fra ebay, men de ble blå og det så bare dumt ut. Mulig løsning er små halogenpærer, men jeg har enda ikke funnet de til salgs noe sted.. Har hatt det på en bil tidligere og de gir hvitt og fint lys.

mvh
Torbjørn

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår