Gå til innhold
magne

Tesktilforsegling på alcantara?

Recommended Posts

magne    662
magne

Tenkte jeg skulle ta interiøret i finbilen en runde, skinnet er greit å behandle, men hva med alcantaradelen av interiøret. Fungerer det å bruke tekstil forsegling på dette for beskyttelse etter vask?

Har en flask nanolotus tekstil forsegling som jeg lurte på om var brukendes til å etterbehandle alcantara når det er vasket..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Tekstilforseglinger er vel forskjellige de også. Har du ikke en lite synelig plass å teste da? Jeg tror det skal gå bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rasmus/Nanolotus    57
Rasmus/Nanolotus

Tenkte jeg skulle ta interiøret i finbilen en runde, skinnet er greit å behandle, men hva med alcantaradelen av interiøret. Fungerer det å bruke tekstil forsegling på dette for beskyttelse etter vask?

Har en flask nanolotus tekstil forsegling som jeg lurte på om var brukendes til å etterbehandle alcantara når det er vasket..

Ja Nanolotus tekstil forsegling er veldig bra på alcantara ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
magne    662
magne

Takk for hjelpen :)

Da gjør jeg et forsøk med den når jeg skal gi interiøret en shine :)

Har desverre bare alcantara på seteflater og dørtrekk. Begge plassene er jo ganske synlige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rasmus/Nanolotus    57
Rasmus/Nanolotus

Det eneste der kan ske er at nyansen blir lite bite mørkere, men i aller fleste tilfelle kan man ikke se forskell ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig