Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

12-13 februar i Stavanger

Who`s in?

1: Johnsta

2: Bernbo - jeg har bla en golf 1 som kan jobbes på hvis objekt trengs.. masse steinsprut og skjolder på panser

3:

4:

5:

Tommy
Skrevet

Who`s in?

2: Bernbo - jeg har bla en golf 1 som kan jobbes på hvis objekt trengs.. masse steinsprut og skjolder på panser

3: Tommy

4:

5:

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Skrevet

Who`s in?

4: Fenwick

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

Skrevet

Hvilke hoteller som er bra ligger i nærheten?

Smarthotell på Forus er billig og helt greit, men det er rene ørkenen på kveldstid der ute...

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Vi skal ikke ha helt greit, vi skal ha bra hotell :) Gjerne noen som legger meg og brer over meg når jeg kommer ranglende hjem på søndagsmorgen..

ØrjanA
Skrevet

Hvilke hoteller som er bra ligger i nærheten?

Om du skal ha et sentralt og litt mere en greit hotel i Stavanger så er Skagen Brygge hotel å anbefale ligger MIDT i lysløypa i Stavanger sentrum så nesten samme hvor dere ender ute på lørdagskvelden så har du ikke lang vei hjem til oboyen din og seigmennene dine. Teddybjørnen din ligger trygt i senga mens du er ute og raver.... Ellers så er også Clarion Hotel Stavanger sm ligger 5 minutter i fyllegange fra lysløypa å anbefale, men er vell noe dyrere en Skagen (var det når jeg drev å reiste på Vestlandet med jobben).

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak

Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Bedre med teddybjørn som passer på senga mi og hviler på nattbordet mens jeg sover enn "dama" di som må blåses opp da :)

Tenker først og fremst på ett sted nærme lokalene vi skal være i :)

Skrevet

Radisson Blu Royal ligger også sentralt. Hvis ikke er det Rica hotell, som er 3-4 minutt med taxi fra sentrum. Har ikke bodd på noen av de, men de ser fine ut :) Lokalet som det forhåpentligvis blir i ligger på Hundvåg, vet ikke hvordan det er med hotell der ute. Blir isåfall ikke gangavstand til sentrum, hvis dere finner et hotell der ute. Bor dere i sentrum er det 8minutt med bil ut til lokalene.

Skrevet

I Hundvåg er det val bare brakkene til Rosenberg :P

Det er nok greiest i sentrum da, ja. Jeg har aldri bodd på hotell i Stvg. sentrum, så der kan jeg ikke uttale meg.

Skrevet

Who`s in?

4: Fenwick- Har også en blå Ford Mondeo som passer godt til formålet.

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

Skrevet

Blå Mondeo?? Og jeg som trodde jeg skulle få teste våtsliping for første gang på Ferrari'en din :(

Skrevet

Blå Mondeo?? Og jeg som trodde jeg skulle få teste våtsliping for første gang på Ferrari'en din :(

hehe...du har noe 80 papir du vil teste ut da? :D

Skrevet

hehe...du har noe 80 papir du vil teste ut da? :D

Jaja..Tror jeg har noe liggende og slenge en plass.Viktig å gjøre det skikkelig å starte grovt for å få bort litt riper :lol:

Skrevet

Who`s in?

5: Erik-W

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Skrevet

Regner med noen flere av disse fortsatt ønsker å være med men ikke har besøkt forumet etter dato er satt..

1. Fenwick

2. Johnsta

3. EndreM

4. Bjørn_A

5. Erik-W

6. West (Kun med om det blir i Stavanger området)

7. Tommy

8. Torvald H( Haugesund)

9. NeDD

10. roadrune (dersom jeg kan dagpendle, og ikke er på jobb...)

11. daniel - gitt at det er i Bergen

12. Skoda2009

Skrevet

Jeg kan ikke alikevel, er offshore på jobb den helgen :mellow:

-Bmw iX3 2022 Msport

Skrevet

Må desverre trekke meg pga fruen er på syke huset da å blir litt stress å dra med 2 unger som bare er ute på F...

Skrevet

Skulle svært gjerne deltatt, men skal ikke til Stavanger allikevel, og det blir rett og slett for langt for min del.

Haugesund hadde gått fint....

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Minst 10 stk. Det er endel utgifter ifm "on the road" kurs. Transport, hotell, jeg må ta en dag fri fra jobb og lønn til oss begge..

Skrevet

Ok, forstår det. Da ser det skummelt ut. For meg som er østlending forvilla på vestlandet, får prøve å kombinere med et kurs når/hvis dere skal ha der?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår