MikaelØ

Hjelp! Innkjøp av pad og middel

Fikk en Makita 9227cd masking av kjerringa til bursdagen min.

Lurer da på hvilken padder og middel jeg bør kjøpe?

Til fjerning av riper osv.

Takk for svar!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er det mange meninger. Både scholl og 3M er populære valg. Anbefaler sterkt å starte med å lese noen guider på maskinpolering osv. Da får du et innblikk i hva det går ut på. Det finnes også hundrevis av tråder lik denne som du kan søke opp og lese :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp scholl serien ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mange har forskjellige bakplater og farger på padsa. Hvilke er et "must" og ha?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en pute til hvert produkt (som regel 3. grov, middels fin). en ullpute er også kjekt å ha for korrigering av lakkert plast eller korrigering av oksydert lakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail til Blank bil, om han ville lage til en liste.. Vurdere også og selge maskina, da jeg ikke har så mye erfaring med maskinpolering :/ Starte med DA?

Endret av MikaelØ
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scholl +17 og sort scholl pute, s40 og orange scholl/Uber pute kommer du langt med:-)

3M systemet er også meget bra.

Ellers er det veldig masse bra der ute. Ring til Scandicshine feks. de er meget hyggelige og hjelpsomme :thumbup:

Endret av DetailerDude
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail til Blank bil, om han ville lage til en liste.. Vurdere også og selge maskina, da jeg ikke har så mye erfaring med maskinpolering :/ Starte med DA?

Nei nei, ikke selge den, det er jo gave, mann! :rofl1: Jeg ville beholdt maskinen, den er noe av det beste på markedet. Kjøp deg en rimelig DA-maskin i tillegg. Pads kan du bruke, om hverandre, på begge maskiner.

Hvis du absolutt vil selge, kjøp deg en FlexDA i stedet. Den gjør jobben til både roterende og DA-maskin. Du trenger egentlig bare en slik. Med riktig pad og polish takler den 99% av biler du kommer borti. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive