Gry

Lakkskader på felg?

Vasket og vokset en av felgene til typens Super seven, og oppdaget noen rare hvite merker. Hadde litt angst først da jeg brukte AG syrebasert felgrens (kjempeskitne felger!), men jeg var veldig påpasselig med å ikke la det virke for lenge, og så så jeg på bildene etterpå at de merkene heldigvis var der også før jeg begynte.

Felgene ble lakket om av forrige eier (han brukte 15000 på fire felger som du får kjøpt nye for omtrent en tredjedel), så det kan jo være snakk om dårlig grunnarbeid? Er det noe jeg kan gjøre? Forsøkte å gnikke med S17 på en pad uten at jeg så noen endring. Omtrent midt i bildet ses det jeg snakker om, ser ut som melk som har størknet

Caterham%20felg.jpg

Før vask, de samme merkene synes muligens i zoom, mye langs indre kanten

Caterham%20felg%20ute%20f%C3%B8r.jpg

Endret av Gry
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene ble lakket om av forrige eier (han brukte 15000 på fire felger som du får kjøpt nye for omtrent en tredjedel), så det kan jo være snakk om dårlig grunnarbeid?

Jeg søkte litt rundt etter tips til vask og rep av felger, og kom tilfeldigvis innom denne tråden. Veldig OT, men jeg kjenner de 2 forrige eierne av denne bilen, og det stemmer ikke at felgene er lakkert for 15000,-. Felgene var slik da bilen ble importert fra England. Men det er riktig at du får kjøpt slike felger for en tredjedel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt ot for min del, spesielt siden ingen svarte den gangen jeg lurte.

Bra å høre at ingen har kastet bort penger på lakkering:) Jeg hørte én versjon av dette og så skal man ikke se bort fra at det ramlet av enda noen detaljer på vei opp trappa til pcen; uten at det har vært intensjonen til noen av de involverte.

Det er derfor jeg skriver ned ting som det er viktig at blir rett (har alltid skrivesaker i nærheten på jobb!)

Pris på ting som effekttrinn, turbo, karbon, coilover, fancy lakkeringsjobber, basspakker etc faller inn under kategorien røverhistorier for min del, da jeg er totalt snøblind på feltet. Ikke meninga å henge ut noen altså :-D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive