Gry

Felgvoks og varme

Kjæresten har under tvil gitt meg lov til å stelle felgene på Caterham'en hans (jeg jobber meg opp!), men han mener at felgvoks er bortkasta pga varmeutvklingen når han kjører. (Jeg har SV autobahn.)

Leste en tråd her hvor noen mente at sealer er vel så bra på felger, men hvordan er i såfall sealer under varmegang?

Og hva er det som kan skje? At produktet (sealer, felgvoks) blir borte går an å leve med men hvis det kan brenne seg fast er det noe jeg helst vil unngå..

Og dette med polert, lakkert osv? Så en beskrivelse med "felg med polert kant"? Åssen ser jeg forskjell?

-Har dette noe å si på valg av lsp eller er det først og fremst under rens (tenker på alle disse kjemikaliene man sprøyter på for å fjerne bremsestøv og asfalt og whatnot). Clay vil muligens rive med seg lakk på en felg der lakken allerede har begynt å løsne? (dårlig jobb fra lakkverkstedet etter sandblåsing av bmw-felger)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe problem å smøre dem inn med SV autobahn,den inneholder teflon som gjør den meget varmebestandig,å om felgene mot formodning blir for varme gjør ikke dem noen skade.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive