Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Utrolig bra!!! Dette er inspirerende for en n00b! Makan til detaljert gjennomføring og god dokumentasjon. Trenger jo ikke kjøpe nybil for å få "nybil følelsen" - bare å sende bruktbilen til Tommy :)

kris1986
Skrevet

Antagelig den beste tråden jeg har lest her inne! Takk for "søndagskos" :)

Skrevet

Fantastisk bra gjennomført! :) Første gang jeg har sett noen bruke så mye tid på detaljer som nøkkel og verktøy. Til gjengjeld ble resultatet veldig bra!

Tommy
Skrevet

Har lagt til noen flere bilder/tekst om original hjulene, som jeg ikke hadde fått med.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Michael
Skrevet

Dette er absolut den råeste og mest utsøkte detailen jeg noen gang har sett! Seiler mykt og lett rett inn på kremtoppen av details. Her er det bare å bøye seg i respekt, for dette er verdensklasse!

Maskering av hesten og videre lakkering av nøkkelen viser at kun det beste er godt nok :)

Tror nesten jeg må lese gjennom hele på nytt...

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Tommy
Skrevet

Dette er absolut den råeste og mest utsøkte detailen jeg noen gang har sett! Seiler mykt og lett rett inn på kremtoppen av details. Her er det bare å bøye seg i respekt, for dette er verdensklasse!

Maskering av hesten og videre lakkering av nøkkelen viser at kun det beste er godt nok :)

Tror nesten jeg må lese gjennom hele på nytt...

Takker så mye.

Du er "gæærn" :)

Var noe kjent med det uttrykket, tror jeg har blitt kaldt det før, i tillegg til : "du må være en psykologs drøm"

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

Inzane2012
Skrevet

ingen ting å si som ikke allerede har blitt sagt... så jeg gjentar det bare like godt!

NYDELIG jobb :) bilen fortjener jobben, og jobberen fortjener å detaile en sånn bil! :)

cred selvfølgelig gitt, og kunne jeg trykt flere ganger hadde jeg trykt til jeg fikk musesyka :P

Skrevet

Jeg er helt målløs....

Dette er virkelig Detailing i verdensklasse.

Stemmer for Approved Detailer, for noen mye bedre jobb enn dette er det vanskelig å få til....

Cred er selvfølgelig gitt! :thumbup:

Skrevet

En ting jeg har lurt på, er hvordan du gjorde det med hesten på bakfangeren? Maskerte rundt og polerte for hånd innimellom?

Brynjar
Skrevet

Så denne tråden når den kom ut men ble så begeistret at jeg glemte å kommentere..

Et stk fantastisk god jobb levert her Tommy. Dette holder utvilsomt en meget høy klasse..

Gratulere med HOF:-)

Skrevet

Meget meget bra arbeid Tommy.

Du viser her at du er på høyeste nivå!

Regner med at eier ble en stor porsjon imponert!

Tommy
Skrevet

En ting jeg har lurt på, er hvordan du gjorde det med hesten på bakfangeren? Maskerte rundt og polerte for hånd innimellom?

Prøvde å maskere den, men det var ikke lett, så det ble litt forsiktig med maskin, og 4" pad, og en del for hånd.

Så denne tråden når den kom ut men ble så begeistret at jeg glemte å kommentere..

Et stk fantastisk god jobb levert her Tommy. Dette holder utvilsomt en meget høy klasse..

Gratulere med HOF:-)

Takker for det Brynjar.

Meget meget bra arbeid Tommy.

Du viser her at du er på høyeste nivå!

Regner med at eier ble en stor porsjon imponert!

Takker, å ja jeg kan konstantere at eier var meget fornøyd.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

Skrevet

Sakkan for en jobb. Det ble snakket om å GO PRO på bilder - jeg vil heller si at du skal GO PRO all the way på detailinga - om du ikke allerede gjør det da!

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Skrevet

I den lille meguiars flaska du har på foamcannonen din, hva har du oppi og hvor mye av hver?

Tommy
Skrevet

I den lille meguiars flaska du har på foamcannonen din, hva har du oppi og hvor mye av hver?

2 cm OPW, og 0,5 cm CG C+WG, og fylt opp med varmt vann (dette for at CG C+WG skal løse seg lettere opp)

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

Skrevet

Da blir det en bestilling av det. Takk for tipset Tommy. Hadde vært kjekt å kommet innom en dag også å se når du holder på!

2 cm OPW, og 0,5 cm CG C+WG, og fylt opp med varmt vann (dette for at CG C+WG skal løse seg lettere opp)

ØrjanA
Skrevet

Ord på denne jobben her finnes ikke!!! Helt hinnsides jobb du gjorde her :D Bare å ta av seg hatten og finne den grønne cred knappen ;)

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak

Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

Skrevet

Speechless!! 15 min med super underholdning! Skulle ønsket meg en slik bil og en lommefuld tusenlapper til deg... Takk for opplevelsen!

• 1 month later...
Skrevet

Goddamn! som en tidligere i tråden sa: nå kommer det snart noen i hvite frakker å låser deg inne på Dale ;) skulle gitt mye for å ha fått fotografert denne etter behandlinga di :) Tusen takk for en lærerik, inspirerende og underholdende writeup :D

Detailerspire og Fotospire

JKO Photography

• 2 months later...
Skrevet

Dette er bare vakkert! En av de aller, aller beste jobbene jeg har sett blitt dokumentert noen gang.

Du er en inspirasjon for oss alle, og jeg tror eieren syntes det var en av de best investerte 12000 kronene på lang, lang tid :D

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Tommy
Skrevet

Dette er bare vakkert! En av de aller, aller beste jobbene jeg har sett blitt dokumentert noen gang.

Du er en inspirasjon for oss alle, og jeg tror eieren syntes det var en av de best investerte 12000 kronene på lang, lang tid :D

Jo takk, men eieren betalte ikke for denne jobben, jeg sa til Broom at en slik jobb ville blitt fakturert ca 12000.- men denne jobben ble gjort som et reklamestunt, å det ser ut til å ha virket.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår