Gå til innhold

Produktoversikt og info om CG sine produkter

Recommended Posts

Skrevet

Skjønner:) enten er det jeg som har dårlig lukte sans eller så er det produkte:p jaja jeg får bare fortsette og spraye:)

Fortsett å spray, og dersom du ikke føler at det hjelper noe kan du evt prøve med California Scents :) Litt enklere å sette under setet og lukten varer noe lenger etter hva jeg har skjønt :)

Skrevet

Nei føler bare det at lukta forsvinner med en gang. Etter en time for eks så er lukta nesten borte:( lukta er veeeldig svak.

Har samme erfaring med lemonlimeblabla fra CG, lukter jævlig godt i noen få minutter, og thats it....uansett hvor mye jeg sprayer på.

Lukta ligger ikke diskret i bakgrunnen, den er helt fraværende..

Skrevet

Har samme erfaring med lemonlimeblabla fra CG, lukter jævlig godt i noen få minutter, og thats it....uansett hvor mye jeg sprayer på.

Lukta ligger ikke diskret i bakgrunnen, den er helt fraværende..

Helt enig. Det er overhodet ikke verdt pengene det koster. Viste egentlig om dårlig resultat før jeg prøvde min for første gang på fredag. Skulle kjøre en 38 modell Chevrolet Master som vi har, i bryllup på lørdag. På fredagen spruta jeg derfor MASSE under alle mattene, og litt på setene også faktisk. Der og da lukta som bare det, faktisk så mye at jeg ble bekymra for at brudeparet kom til å stinke sitron resten av dagen, men på lørdags morgenen var all lukt borte allerede..

Norfoc76
Skrevet

Helt enig. Det er overhodet ikke verdt pengene det koster. Viste egentlig om dårlig resultat før jeg prøvde min for første gang på fredag. Skulle kjøre en 38 modell Chevrolet Master som vi har, i bryllup på lørdag. På fredagen spruta jeg derfor MASSE under alle mattene, og litt på setene også faktisk. Der og da lukta som bare det, faktisk så mye at jeg ble bekymra for at brudeparet kom til å stinke sitron resten av dagen, men på lørdags morgenen var all lukt borte allerede..

Har akkurat samme erfaring med watermelonen deres, lukter noen minutter så er det borte, helte min ut og brukte flasken til noe annet :)

Gå for california scents hvis man vil ha noe som varer.

• 4 weeks later...
  • 6 months later...
Skrevet

Kanskje ett litt dumt spørsmål men kjører på allikavel .kan v.r.p dressing brukes på dashbordet ? Og evt g6 hyper coat?

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Begge kan brukes på dash, hvis man er ute etter blank overfalte. Hvis du har begge, ville jeg brukt G6. Vrp er litt fet til interiør.

Var en kamerat av meg som var smart og helte 1 hel flaske med vanilla scent i bilen! Den lukta er ikke borte :P

• DCN Poeng 1

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

• 2 months later...
  • Moderatorer
Christer
Skrevet

CG Black Wax, Noen som har prøvd den? :)

Jeg spurte Scandicshine om det var mye det samme som Lava, bare med svart farge, og det stemte sånn omtrentlig. Lava fikk ikke verdens beste skussmål...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

Lava er vel en voks, som du kan kjøpe for og ha i samlingen, unødvendig og bruke da den er i mine øyne elendig.

Skrevet

Lava lukter godt, da. Men ja, er elendig holdbarhet!

*2014 BMW i3

*2025 Tesla Model Y LR

*2022 Polaris Nordic Pro 650

• 8 months later...
Skrevet

Bra at noen starter slikt innspill. creed! ;)

[ ] 05 mod Porsche 911

[#] 14 mod Audi S3 

[#] 04 mod BMW Z4

[#] 05 mod - Audi A3 - 2,0 TDI Quattro - 180hk/400Nm

[#] 98 mod - Audi A4 1,8 Turbo - 195hk/380Nm

[#] 97 mod - Toyota Celica 1,8L - 116hk

[#] 90 mod - Opel Vectra 2.0L - 115hk

• 2 years later...
Skrevet

Ser frem til legge Ezyme til våren og teste den opp mot Zymol atlantique. 

• 8 months later...
Skrevet

dette er jo rette plassen og spørre :P 
Black light, noen som har testet denne? ser det er lakkrens og glace, men er det noe slipemidler i den i det hele tatt? eller er det bare fyllere?

også står det på SS sin side at man gjerne skal toppe denne med Black wax. men er det noe holdbarhet på denne? :P

eller kan jeg foreksempel hive Fusso over? eller vil den få dårlig heft mtp blacklight?

bare sånn at det er sagt så er det ikke jeg som skal bruke dette, er en kompis så tenkte det var greit å rådføre seg her før jeg ga han noe svar ^^

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Skrevet

Aldri prøvd denne selv, men var på tanken om å kjøpe men ble frarådet det her inne pga svært dårlig holdbarhet. Ang å toppe den med andre produkt vet jeg ingenting om

• DCN Poeng 1

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

• 1 month later...
Skrevet

Tror den fint kan toppes med voks. Har den i samlingen men aldri funnet den frem men får ta den frem til våren. 

Skrevet

Ikke prøvd black light, men testa cg glossworks ultimate glaze på bilen til samboern og toppet med 845. Varte 2-3 uker og en dcn vask. Så den fikk seg en ny runde me voks relativt fort.

Freakshow
Skrevet
4 timer siden, Frodewol skrev:

Ikke prøvd black light, men testa cg glossworks ultimate glaze på bilen til samboern og toppet med 845. Varte 2-3 uker og en dcn vask. Så den fikk seg en ny runde me voks relativt fort.

god damn really? vi la fusso på topp, får se hvordan holdbarheten er da xD

Freakshows E39 530DAT

Skrevet

Kjøpte en falske med greenclean med sprayhode, er denne ferdig utblandet eller skal den fremdeles blandes 1:10 og en 1:20? :)

-Max Protect Certified instructor.

-Max Protect Certified Detailer.

-Blankbil ambassadør.

-Bilxtra ambassadør.

Instagram: heinepeine.

Heine Jessen Sørensen.

Freakshow
Skrevet
8 timer siden, heinejs skrev:

Kjøpte en falske med greenclean med sprayhode, er denne ferdig utblandet eller skal den fremdeles blandes 1:10 og en 1:20? :)

1l? er nok ublandet

• DCN Poeng 1

Freakshows E39 530DAT

Skrevet

hvis det var allclean + som du la ut bilde av kan du fortsatt blande ut, skal stå bakpå

• DCN Poeng 1
Skrevet
1 time siden, Freakshow skrev:

1l? er nok ublandet

Okei, blandet ca. 1:20 i en annen flaske så da var det riktig.. var all clean+ :)

-Max Protect Certified instructor.

-Max Protect Certified Detailer.

-Blankbil ambassadør.

-Bilxtra ambassadør.

Instagram: heinepeine.

Heine Jessen Sørensen.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår