Gå til innhold

kan jeg bruke dette??


bjarne89

Recommended Posts

Sånn som jeg har skjønt det er UC grovere/mer aggressiv enn scratchx, så da har du egentlig ikke bruk for den.

Inspiser panelet etter en runde for å se om du er fornøyd eller om du må gå over flere ganger, kommer helt an på teknikk og hardheten til lakken, og hvor mye defekter det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur ikkje det er nødvendigt å bruke scratch-x ved bruk av UC.

Du skal bruke lite middel på paddene. Spres på lågaste hastigheit. So skrur du opp farten litt. (kanskje 3-4)

Dette tar du på feelingen.

So køyrer du nokre ganger over eit lite område. Eg rekner med at UC skal tørkes av med ein gang etter dette. (kjenner ikkje til produktet)

blir det ikkje bra nok, so tester du litt til på det same området.

Du har eit middel, so det holder med 1 steg med korrigering.

Har du fleire midler, kan du køyre fleire steg. (først grovt for å ta vekk defekter, so fint for å få det blankere)

Er like greit å kjøpe fleire puter. Da kan du bytte uten at du trenger å vaske putene under poleringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey:) takk for svar:) men trenger jeg noe mere en uc å voks?

i såfall hva bør jeg kjøpe:)?

Nei, men sia du er komen her på dcn, blir det sikkert fort fleire produkter etter kvart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det blir det nok er jeg redd fort. er smittsomt det her:( dyr sykdom. så når skattepenga kommer så blir det litt innkjøp tenker jeg. å en litt bedre maskin:)

Endret av bjarne89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjimmern

ja, det blir det nok er jeg redd fort. er smittsomt det her:( dyr sykdom. så når skattepenga kommer så blir det litt innkjøp tenker jeg. å en litt bedre maskin:)

gå for svisswax voks :P du kommer ikke til å angre, shield feks er kjempebra :)

misforstod jeg :P kjøp no bra avfetting og felgrens ;)

Endret av kjimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

UC + DG111 + Voks

eller

UC + DG111

eller

UC + voks

Alle tre komboene fungerer bra.. Nå som det snart er sommer så ville jeg tatt UC + Voks,

Når det går mot vinter igjen ville jeg Vurdert UC (om lakken trenger det) + DG111. Skal du ikke korrigere lakken igjen på høsten så handler du deg DG101 og bruker den før DG111.

Skal skattenpengene innom Swissvax og vokshyllene der så ta med deg en Cleaner Fluid også. Da blir det UC + Cleaner Fluid + voks på sommer og overnevnte sealer kombo på vinteren.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...