Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Ramla inn en Polar pulsmåler med Bluetooth idag. Blir artig under sykkeløkta i kveld :)

Oh - må bruke den mens jeg vasker en dag.

Hvilken kjøpte du?

Hvilket program tenker du å bruke den med?

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

Skrevet

Collinite 845 Insulator wax & Collinite 850 Metal wax

Skal bli morsomt å teste ut!

Har også en boks med Engel voks som jeg skal teste senere, men skal kjøre på med 845 nå da den ikke er like temperaturavhengig! :D

2006 Audi A6 2.7 TDI Quattro

1998 Opel Omega STV

Skru opp til ribbeina rasler i takt med musikken.

Skrevet

Bestilte nettop 2 x 350m vinduspapir. Blir spennende å teste noe dedikert til å vaske vinduer med. :)

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

johime(joakim)
Skrevet
Bestilte nettop 2 x 350m vinduspapir. Blir spennende å teste noe dedikert til å vaske vinduer med. :)
Hvor har du bestilt disse da? :-)
Skrevet

Fra Kontorpluss AS www.kontorpluss.no

Nærmere bestemt Katrin Classic L2 Blue. Dette blir ikke markedsført som vinduspapir fra Katrin sin side, men flere av butikkene på nett annonserer med glass som bruksområde for disse. Jeg kan komme tilbake med en vurdering når de er mottatt. :)

1988 Mazda 626 GD

1997 Mercedes C-Klasse - W202

2001 Mercedes E-Klasse - W210

1986 Toyota Mr2 Mk1a

mstrandbo
Skrevet

Hvilken kjøpte du?

Hvilket program tenker du å bruke den med?

Endte med en Polar Wearlink+ og bruker den sammen med Endomondo :)

Skrevet

2 x Sonax felgrens

3 x Prickbort

1 x 4 Megs påføringspad

1 x Murersvamp ala Hey'di

1 x Citrus rens

Skrevet

Bose quiet comfort 15 hodetelefoner. 1495,- hos elkjøp. De var tom, men fikk reservert til samme pris. Leveres i februar.

:-)

Skrevet

Bose quiet comfort 15 hodetelefoner. 1495,- hos elkjøp. De var tom, men fikk reservert til samme pris. Leveres i februar.

:-)

Det var da ingen upris! Hørt at de er ganske så bra :)

k_sandnes
Skrevet

Collinite 845 Insulator wax & Collinite 850 Metal wax

Skal bli morsomt å teste ut!

Har også en boks med Engel voks som jeg skal teste senere, men skal kjøre på med 845 nå da den ikke er like temperaturavhengig! :D

Jeg har også veldig lyst å handle meg en slik voks fra Collinite, men hvilken burde jeg velge? Collinite 845 eller Collinite super dobbel coated wax?

Skrevet

Jeg har også veldig lyst å handle meg en slik voks fra Collinite, men hvilken burde jeg velge? Collinite 845 eller Collinite super dobbel coated wax?

845 har fått mye skryt av og den skal jeg teste selv nå når den kommer i posten! (aldri prøvd selv)

Super Dobbel coated wax har jeg aldri hørt om eller prøvd, så kanskje noen andre har erfaring? evt. har du prøvd å søke?

2006 Audi A6 2.7 TDI Quattro

1998 Opel Omega STV

Skru opp til ribbeina rasler i takt med musikken.

k_sandnes
Skrevet

845 har fått mye skryt av og den skal jeg teste selv nå når den kommer i posten! (aldri prøvd selv)

Super Dobbel coated wax har jeg aldri hørt om eller prøvd, så kanskje noen andre har erfaring? evt. har du prøvd å søke?

Da er det nok 845 jeg også har lest om, så får bestille en slik ved neste handel. :D

Bilnerden selger den i allefall: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_2_31&products_id=33

Skrevet

Den blir stort sett bare kalt 476 her inne.

• DCN Poeng 1

2002 Volvo S60 2.0T
1993 Mitsubishi Lancer GLI (vraket)
19xx Ford Sierra 2.0iS (vraket)

k_sandnes
Skrevet

Den blir stort sett bare kalt 476 her inne.

Takk for oppklaringen, da blir det lettere å navigere blandt Collinite voksene :)

• Moderatorer
Christer
Skrevet

476s og 845 er samme guggen, bare i forskjellig form. Personlig liker jeg best 845 da den er veldig enkel å buffe, mens 476s kan være kranglete om den legges for tykt eller ligger for lenge. Holdbarheten på dem er omtrent den samme også.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

alexanderst
Skrevet

IMG_4556_zps565c6aff.jpg

Litt stuff til interiøret i bilen. Kan skinnrensen fra Chemical Guys blandes ut?

Skrevet (endret)

Kan skinnrensen fra Chemical Guys blandes ut?

Ikke att jeg vet dette 100%, men det tviler jeg på. Og i så fall, hva er vitsen?

Endret av Oluf
k_sandnes
Skrevet

Ikke att jeg vet dette 100%, men det tviler jeg på. Og i så fall, hva er vitsen?

Når vi først er inne på denne skinnrensen, er den dryg i bruk eller går det fort med en slik flaske?

Skrevet

Når vi først er inne på denne skinnrensen, er den dryg i bruk eller går det fort med en slik flaske?

Jeg har ikke prøvd CG sin så det vet jeg ikke. Har kun brukt Swissvax sin og en slik flaske holder til mange biler. I hvertfall så fremt kun setene er skinn.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår