Bernhard

Hvilke produkter misliker du?

80 innlegg i emnet

Som topic sier: "Hvilke produkter misliker du?" Før du avsier en dom, så tenk deg om, les bruksanvisning og se om det er noe du kan ha gjort feil. Og til de som leser dette, så husk at dette er alle de forskjellige brukerne sin oppfatning av ett produkt, noe funker for noen, mens det samme ikke funker for andre..

Glare - Samtlige produkter var en dårlig hype, vanskelige å jobbe med samt ett resultat som jeg ikke ønsket å ha på min bil! En bekjent fikk bilen sin behandlet hos Glare sitt bilpleiesenter og kom sutrende til meg etterpå fordi hans svarte BMW 5 serie var blitt grå..

MucOff Ubershine - I bøtte som vask synes jeg den fungerer bra, men i foamlance er jeg ikke overbevist, ikke skum nesten og også dårlig renseeffekt.

MucOff Felgrens - Dårlig renseeffekt, til tross for godt dynkede felger så satt det igjen godt med møkk.

CG Green Monster mf - Sliter med linting på denne.

Cobra Guzzler HD - Dårlig tørkehåndkle, suger dårlig med vann og er litt for stivt.

Megs grov proff clay - Dårlig, altfor myk, akkurat som å jobbe med tyggis..

Poorboys Wheel Sealant - Vanskelig å jobbe med, tørker fort og litt tung å buffe av, samt en ikke så altfor god holdbarhet.

Mothers Tire Cleaner - Elendig, brukte den ren på dekkene på egen bil, skrubbet godt, spylte av, lot dekkene tørke og kjørte på en ny runde, ikke noe mer som kom ut. Dekkene tørket på nytt, sprayet på ARO, og møkka fortsatte å pumpe ut.

Meguairs Endurance High Gloss Tire Shine - Slinger produkt og den gjør dekkene brune på sikt.

Dodo Juice bøtter - Sprakk nesten ved første gangs bruk.

CG Diablo Gel - Tar dårlig med møkk tiltross for sterk blanding. Samt ekstremt tyktflytende.

Dette var det jeg kom på i farten..

Endret av Bernhard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguairs Endurance High Gloss Tire Shine - Enig i denne da dekkene blir fort brune og holder ikke så lenge som den burde.

Turtlewax platinum voks - elendig holdbarhet og ekkel og påføre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det dag/ swissvax du tenkte på da :P med tanke på at han har svart 5 serie :lol: hehe

hvis det er et produkt jeg har vært misfornøyd med så må det være mequiars sinn felg rens el no, møkka sitter like godt om du så hadde sprutet på hele flaska :lol: og turtle sin bil shampo.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gul vaskebøtte fra Scandicshine - tynn dårlig plastkvalitet som sprekker lett.

Myke bakplater til roterende fra Scholl - lite holdbar - skumgummi løsner.

Autobahn Vehicle dryer - lite futt i forhold til prisen - Best til tørking av felger og grei til grovtørk, men tar for lang tid å tørke hele bilen.

Autosol - lager mikroriper på helt blank kromfinish - samme metode med liknende pad og andre produkter funker utmerket på lakk.

Sonax mikrofiber - egner seg ikke på lakk - funker kun til interiør pga riper.

Foma 737S (med slangetrommel) litt for kort fiberarmertslange som ikke rekker rundt bilen og er "spiralkabel" etter oppbevaring på trommelen. Sveiv til slangetrommel knekker lett, og under 15 plussgrader ypper den stive slangen til slåsskamp.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zymöl HD Cleanse - En tikkende bombe å ha på lakken.

Zymöl Field Glaze - Skal være supereksklusiv, men gjør det samme på lakken som vann, altså fint lite. Gjør lakken mindre glatt enn det den var i utgangspunktet.

Autoglym Bodywork Shampoo - Lite eller ingen glid. Dårlig skum.

Cobra Waffle Towel - Mister effekt etter 2 vask.

Meguiar's Gold Class Wax - På baksiden står det: "Du holder nå i vår mest eksklusive voks noensinne". Kondolerer.

Holder dårlig, og ser ikke bra ut. Finnes bedre alternativer til lavere pris.

Meguiar's Slide Lock Detail Brush - Justerbar børste er genialt, men det hjelper lite når børsten er like myk uansett hvordan den er justert.

Endret av ClearCoatChristR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars Insane Tire Shine - Dårlig holdbarhet, slinger og gjør på sikt dekk brune.

Dodo Perfect Fur Buffing - Riper på hard BMW lakk, og tar dårlig med voks. Kan ha vært et engangstilfelle med dårlig vask etc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mothers Ullmitt. - Som å putte hånda inn i en dau sau, lukter enda værre. Kastet etter halv vask.

Endret av East
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjarnagloss Hjul: Denne felgrensen har fin gel konsistens og god lukt, men den gjør desverre ikke felgene rene.:(

Valet Pro. Professional Tyre Dresssing: Denne er tynn som vann, vanskelig å påføre uten å søle. Tørker sakte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn i farten:

CG newcar scent - lukter brent elektromotor

Swissvax vaskepuddel - loer på strukturert plast....utenom det er den smooth

ØHN:

Du tenker sikkert på forrige versjon myke bakplater fra Scholl ? disse suger...de nye er bygd for polering i atomkrig og anbefales :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zymöl HD Cleanse - En tikkende bombe å ha på lakken.

Zymöl Field Glaze - Skal være supereksklusiv, men gjør det samme på lakken som vann, altså fint lite. Gjør lakken mindre glatt enn det den var i utgangspunktet.

Cobra Waffle Towel - Mister effekt etter 2 vask.

Meguiar's Gold Class Wax - På baksiden står det: "Du holder nå i vår mest eksklusive voks noensinne". Kondolerer.

Holder dårlig, og ser ikke bra ut. Finnes bedre alternativer til lavere pris.

Meguiar's Slide Lock Detail Brush - Justerbar børste er genialt, men det hjelper lite når børsten er like myk uansett hvordan den er justert.

Hvorfor er Zymol HD cleanse en tikkende bombe?? Jeg lurer siden jeg bruker den sjæl. Blei redd nå :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke folk som sier at Megs Endurance High Gloss gjør dekkene brune? Ingen av bilene jeg har brukt denne på, har fått brune dekk. Vasker dere for dårlig før påføring?

Ellers kan jeg nevne:

Muc Off felgrens - elendig, vanlig håndsåpe gjør samme nytten

Meguiars Trim Detailer - funker dårlig på utvendig plastikk, lav holdbarhet

Green Monster MF - linter og riper

Meguiars Quik Wax - lager tusen hvite prikker på sort gummi

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er Zymol HD cleanse en tikkende bombe?? Jeg lurer siden jeg bruker den sjæl. Blei redd nå :o

Den skal stå på i 20 sek. Har du den på i 18, er den klissete og blir skjoldete når man tar den av.

Har du den på i 22 sek, blir den kjempehard, og umulig å få av.

Endret av ClearCoatChristR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så igjennom alt jeg har nå, og er egentlig ingenting der jeg direkte misliker :)

men når det gjelder mitter så kommer den grønne chenillen forran mothers ullmitt og sv sin puddel på sisteplass.En fin sisteplass ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym Bodywork Shampoo - som de andre sier, lite av alt i denne

CG Butter wet wax - ser bra ut på lakken, men holder 1 vask

Er vel de jeg har testet som jeg virkelig syntes ikke var noe gode..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poorboys Bugsquash - Funker ikke selv om jeg bruker den ren

Chemical Guys Shaggy Fur - Loer en god del

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dodo Juice Supernatural Wash Mitt - Yeti

Loer mye, glir dårligere enn mitter med tykkere "hår"

Dodojuice Supernatural Shampoo

Lite glid, ikke så anti-statisk som den sier, SVINDYR

Små Sonus-pads

Føler at oppgitt cut må være med DA-maskin..........

Scholl pads

Kan plutselig begynt og spise seg selv midt på glatt lakk, spesielt den blå. Ellers er de helt knall

Svart Scholl Pad

Limen tåler ikke vann!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguairs sitt tørkehåndkle, rett og slett et elendig produkt til en svært høy pris!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Migliore felgvoks- kjempehard, tørker ikke og lar seg ikke buffe av!!!!

Autoglym shampoo-dårlig skum og gli.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menzerna spot pads - Vonde å bruke og ubehagelig å kjøre med, rare i skummet og virker som selv den fineste paden er veldig grov.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chemical Guys Jetseal 109 - Holder omtrent like lenge som den skal herde, altså 20minutter :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive