Gå til innhold
rogersolmyr

Prickbort billig i Sverige

Recommended Posts

rogersolmyr    3 035
rogersolmyr

Var innom COOP Forum (det samme som OBS her i Norge) i Karlstad på vei hjem fra STCC-løpet i Karlskoga idag. Der hadde de 2,5 liters kanner med Prickbort til SEK 125,- (eller ca NOK 105,-). og 1 liters sprayflasker til SEK 49,-. Det må vel være billig? Regner vel med at andre COOP Forum butikker i Sverige har det samme.

Vet ikke om dette hører hjemme her, men det er i alle fall ment som et tips om dere likevel er i nærheten av en slik butikk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 294
ØHN

Var innom COOP Forum (det samme som OBS her i Norge) i Karlstad på vei hjem fra STCC-løpet i Karlskoga idag. Der hadde de 2,5 liters kanner med Prickbort til SEK 125,- (eller ca NOK 105,-). og 1 liters sprayflasker til SEK 49,-. Det må vel være billig? Regner vel med at andre COOP Forum butikker i Sverige har det samme.

Vet ikke om dette hører hjemme her, men det er i alle fall ment som et tips om dere likevel er i nærheten av en slik butikk ;)

Fin pris det. Norsk Prol i Drammen selger Prickbort i 10-liters kanner til 45,- literen. Ikke dårlig pris enkelte steder her i landet heller. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Er jo fine priser dette.Om dere drar forbi Åndalsnes i møre og romsdal koster 5l prickbort 205kr på Tess.Eller 41 kr pr liter :)

Endret av hmsilset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

å? Kanskje Tess i Fosnavåg også har da =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

å? Kanskje Tess i Fosnavåg også har da =)

det vet jeg ikke.Men om ikke så synes jeg du skal ta en prat med dem om å skaffe til samme prisen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Geir    335
Geir

Jeg kjøpte meg 4 stk Prickbort på Rusta på Nordby Kjøpesenter i dag til 49,- SEK pr stk. Smått billigere enn Statoil :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sandera    168
sandera

Finnes det egentlig noen butikker for bilpleie i nærheten av grensen? Type Svinesund, Nordby's.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl

Litt OT, men tenkte bare å informere om et nokså heftig prisskille på prickbort i Bergen... Vest Bilutstyr Kokstad forlanget 155,- for en litersflaske, og Mekonomen Åsane skulle ha 69,- for samme mengde!! :shocking2: Hadde litt avslag gjennom jobben, og fikk den for 'bare' 129,- Holdt jo på å svime av når jeg skulle handle første gang... :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Geir    335
Geir

1 litere?

Det stemmer bra, Truls.

Finnes det egentlig noen butikker for bilpleie i nærheten av grensen? Type Svinesund, Nordby's.

Ingen rene bilpleiebutikker såvidt meg bekjent. Mulig det ligger noe i Strømstad eller litt utenfor?

Endret av Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Slettes ikke ille pris det da gitt... får se etter de neste runde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjovas    7
bjovas

Litt OT, men tenkte bare å informere om et nokså heftig prisskille på prickbort i Bergen... Vest Bilutstyr Kokstad forlanget 155,- for en litersflaske, og Mekonomen Åsane skulle ha 69,- for samme mengde!! :shocking2: Hadde litt avslag gjennom jobben, og fikk den for 'bare' 129,- Holdt jo på å svime av når jeg skulle handle første gang... :blink:

Hmm, faktisk ikke slått meg en gang å se etter bilpleie på mekonomen. De må vel ha en sjappe i bergen vest et sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Mekonomen har mye bilpleie greier. Jeg gir en 50-lapp per liter prickbort der på litersflasker etter litt forhandling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl
Mekonomen har mye bilpleie greier. Jeg gir en 50-lapp per liter prickbort der på litersflasker etter litt forhandling.

Hmm..er de åpne for pruting asså? Lover godt, for de snakket om å ta inn 5-litre :D

Hmm, faktisk ikke slått meg en gang å se etter bilpleie på mekonomen. De må vel ha en sjappe i bergen vest et sted?

Ja, syntes de hadde et greit utvalg på mekonomen, ihvertfall i Åsane! Er dessverre ikke altfor kjent i Bergen vest :/ Men styr unna Kokstad, de raner deg. Da er en tur til Åsane lønnsomt, siden man gjerne tar to-tre flasker i slengen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Det var visst bare å glemme større kanner, for det blir dyrere jo større man kjøper. Det ble dobbelt så mye for literen med 25L kanne. Jeg trodde det var en feil på nettet, men det var visst sånn det var..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl    58
Skovdahl
Det var visst bare å glemme større kanner, for det blir dyrere jo større man kjøper. Det ble dobbelt så mye for literen med 25L kanne. Jeg trodde det var en feil på nettet, men det var visst sånn det var..

Hvordan kan det være logisk?? Hørtes jo helt merkelig ut.. Jaja, lite som burde overraske når AS Norge skal ha sitt på veien.

At PB er BILLIG i sverige er ikke noe nytt :)

553a5e4851244da8.jpg

Og det er jo bare trist, med tanke på at jeg har utvandret FRA Østfold TIL Bergen... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Geir    335
Geir

At PB er BILLIG i sverige er ikke noe nytt :)

Hvilken butikk er det der? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jørgen    15
Jørgen

Mekonomen har en sjappe i fyllingsdalen, jeg kjøpte prickbort der, mener jeg betalte 69 eller 79 for en liter. Samme sted som lakkspesialisten (mulig lakkspesialisten er oppkjøpt av Mekonomen?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_    1 038
_Makki_

Hvilken butikk er det der? :)

Husker ikke hva butikken heter men det er en slags Europris butikk i Hässleholm. Husker den ligger at med svensk Elkjøp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig