FreddieAwD

Min Subbe Forester 09

Hei

Da var min Subbe Forester i hus,bilen er en 2009 modell premium Boxer Diesel med top of line utstyr..

Har litt ting og tang som skal på etterhvert, men ting tar tid og peng.. :lol:

Bilen er White Satin Pearl metallic

Noen som vet hvordan detailing på denne bilen er ? :unsure:

Fredrik

Endret av Subie
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke, jeg er noob :) Men fet kjærre du har fått deg:) Grats grats!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok detailinga skal være bra grei på denne her, problemene er vel det å klare å se riper og swirls på denne da hvit er vrient å se noe på, samt at en trenger solbriller for å studere lakken slik at en ikke blir solblind :)

Om ikke lakken er helt dass mht riper etc så gjør en skikkelig avfettting og vask samt clay + god lakkrens mye på denne bilen.. så kan du velge om du vil ha frem flakes og legge på en sealer eller dempe de og få det litt mer "vått" å legge på en voks :)

Syntestisk sealer gjør slik lakk riiiiiimelig blank :)

Og grattis med ny grom bil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok detailinga skal være bra grei på denne her, problemene er vel det å klare å se riper og swirls på denne da hvit er vrient å se noe på, samt at en trenger solbriller for å studere lakken slik at en ikke blir solblind :)

Om ikke lakken er helt dass mht riper etc så gjør en skikkelig avfettting og vask samt clay + god lakkrens mye på denne bilen.. så kan du velge om du vil ha frem flakes og legge på en sealer eller dempe de og få det litt mer "vått" å legge på en voks :)

Syntestisk sealer gjør slik lakk riiiiiimelig blank :)

Og grattis med ny grom bil :)

Takk Takk..

Problemet mitt er at jeg har null erfaring med maskin dvs dual og "vanlig" :D

Jeg har tatt noen biler med med Meg's 3 steg for hånd, og clay men det er ikke i nærheten av hva man kan utrette med maskin etc..

Har seff lyst å lære,men er meget redd for å ødelegge lakken på bilen min...så derfor har ikke det blitt til enda :blink:

Fredrik

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil! Artig at det kommer flere subaruer inn her så ikke Outbacken min føler seg så ensom! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil! Artig at det kommer flere subaruer inn her så ikke Outbacken min føler seg så ensom! :)

Kjerringa og meg vurderte en 2009 Outback, men hun ville sitte litt i høyden, så da ble det Foresteren...fikk bilen i går, har allrede kjørt 600km med den... :blink:

Men slik er det med ny bil da... :D

Sitter og ser på bildene av bilen og lurer på hvordan det blir med dobble endestusser på hver side ? :lol:

Har vurdert det tidligere, før jeg kjøpte bilen...

Hmmm

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA maskin er null problem, den kan du bruke sammen med DC serine til Meguiars også den, rens og polish med den er greit så tar du DC 3 sealer for hånd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjerringa og meg vurderte en 2009 Outback, men hun ville sitte litt i høyden, så da ble det Foresteren...fikk bilen i går, har allrede kjørt 600km med den... :blink:

Men slik er det med ny bil da... :D

Sitter og ser på bildene av bilen og lurer på hvordan det blir med dobble endestusser på hver side ? :lol:

Har vurdert det tidligere, før jeg kjøpte bilen...

Hmmm

http://legacygt.com/forums/showthread.php/tucked-megan-exhaust-59679p10.html

Nederst på side 10 bl.a. Dette er en hel tråd om eksos, riktignok på Legacy.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh....Forester har blitt flottere og flottere med åra. Dette er helt klart en bil etter min smak :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger :)

Er forresten nye bilder av bilen nå.

Endret av Subie
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive