Gå til innhold

gode nettbutikker i utlandet


maggi224

Recommended Posts

Akkarbelling

Engelske Shinearama er ihvertfall min favoritt. Billig frakt, rask levering og godt utvalg.

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-

Har dere prøvd ChemicalGuysUK?

Jeg har handlet derfra en gang, aldri igjen. Manglet noe applicators + teipruller, sendte dem mail og dem sa at de skulle ettersende med engang.

Ble tilslutt så lei av å sende mailer og få ingen eller dårlige unnskyldninger tilbake at jeg lagde en egen post under forhandlerforumet deres på Detailing World.

Skrev det som det var, og det ble postet mange unnskyldninger på vegne av "David" av andre brukere/"kompiser" som sa at de hadde kontaktet han og fått som svar at pakken hadde blitt sendt for "en uke" siden (hadde jaggu meg blitt sendt mange ganger den pakka <_< ). Tilslutt ble tråden slettet. Sendte også PM til "David" om å få sporingsnummer, men fikk såklart ikke noe svar. Fikk endel PM'er fra Britiske brukere som hadde akkurat samme erfaring og som hadde fått akkurat samme svarene når de hadde sendt mail.

Har ingenting dårlig å si om hverken Shinearama eller CleanYourCar, bare opplevd god service der, men CG UK/CarWash'NWax ville jeg styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Poenget kom godt frem i overstående post av volvoRsport vedr CG uk...

ryddet her...

  • DCN Poeng 1

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...