maggi224

gode nettbutikker i utlandet

tenkte jeg skulle bestille inn en del produkter fra utlandet og lurer på hvem som er bra og handle fra

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Engelske Shinearama er ihvertfall min favoritt. Billig frakt, rask levering og godt utvalg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har riktignok kun bestilt bilpleie en gang ifra utlandet men jeg ble meget glad i Shinearama. Knall bra butikk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+1 for shinearama. Gode priser, god service, ekstremt raskt og billig frakt og hyggelige folk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på shinearama her! Knall butikk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere prøvd ChemicalGuysUK?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere prøvd ChemicalGuysUK?

Jeg har handlet derfra en gang, aldri igjen. Manglet noe applicators + teipruller, sendte dem mail og dem sa at de skulle ettersende med engang.

Ble tilslutt så lei av å sende mailer og få ingen eller dårlige unnskyldninger tilbake at jeg lagde en egen post under forhandlerforumet deres på Detailing World.

Skrev det som det var, og det ble postet mange unnskyldninger på vegne av "David" av andre brukere/"kompiser" som sa at de hadde kontaktet han og fått som svar at pakken hadde blitt sendt for "en uke" siden (hadde jaggu meg blitt sendt mange ganger den pakka <_< ). Tilslutt ble tråden slettet. Sendte også PM til "David" om å få sporingsnummer, men fikk såklart ikke noe svar. Fikk endel PM'er fra Britiske brukere som hadde akkurat samme erfaring og som hadde fått akkurat samme svarene når de hadde sendt mail.

Har ingenting dårlig å si om hverken Shinearama eller CleanYourCar, bare opplevd god service der, men CG UK/CarWash'NWax ville jeg styrt unna.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget kom godt frem i overstående post av volvoRsport vedr CG uk...

ryddet her...

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Får holde meg unna den sia. Takk for input :)

ChemicalGuys.com den amerikanske da? Eller sender de ikke til Norge eller for dyr frakt gjerne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at ganske mange er uttrykker nærmest ventedepresjoner over pakker som som drøyer med sin ankomst.

Ved en tilfeldighet snubla jeg over denne artikkelen som forklarer litt om flaskehalser osv

Om ikke annet så kan det å lese litt kanskje korte ned ventetiden :)

http://www.dinside.no/835940/hvor-er-varen-min

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive