Gå til innhold

Beste kit til Leather Care


Geir

Recommended Posts

Hei!

Jeg har nå byttet bil, og fra alcantara til lysegrått skinn. Har liten erfaring innen skinnpleie, og spør derfor enkelt:

Hvilket kit passer best for meg nå?

Connolly Hide Care Leather Kit

Wolfgang Leather Care Cockpit Kit

eller

Noe annet (foreslå!)

Det hjelper kanskje om jeg får tatt noe bilder av interiøret, men en detalj jeg kan ta med er at midtre del av rygg og sete er full av små hull fordi bilen har ekstrautstyr hvor det blåses kaldluft ut gjennom disse. Jeg så på Autogeek at det anbefales en børste på skinnseter for å åpne porene, men er litt skeptisk til at denne kan ta tak i disse hullene og evt rive dem opp?

Mvh,

Geir

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Bruker selv Pinnacle Leather & Vinyl Cleaner og Leather Conditioner i bilen min og er veldig fornøyd med det, behandlet setene mine for ca 4 måneder siden og ser enda bra ut :)

Swissvax har jeg hørt skal være veldig bra også.

Trur de små lufte hullene i setene dine tåler en del, det er ikke akkurat veldig lett å rive i stykker skinn, så at en børste skal skade dem hvis du er forsiktig vil jeg ikke tru. Men du får prøve forsiktig, kan ikke garantere det :P

Har selv ikke brukt noe børste når jeg har behandlet setene mine, og fått bra resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tittet på swisswax sitt utvalg og der er en jungel og velge fra.

Skal kjøpe ny bil til uka og der er det skinnseter så det blir vel en telefon eller en tur tur lillehammer for riktig sett til bilen tenker jeg.

frister hvertfall utvalget til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Jepp i en Bimmer...

helt greit å jobbe med, rensen tok bra og det ble ikke for glatt og knirkete etter behandling..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte tråden både her og på bilforumet, og det gleder meg å se at det kom mange flere svar her inne. Godt med en bekreftelse på at ting begynner å komme igang her :)

Takk for svarene, folkens. Har veldig lyst til å prøve Swissvax...!

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...