Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Ikke rart at eier plutselig finner frem alle bilene til samtlige familiemedlemmer, når du holder på sånn... :thumbs:

Ufattelig bra resultat, Ørjan B)

Skrevet

Som jeg sa tidligere jobbene dine er kvalitet tvers igjennom! Drit lekkert resultat det her :D

Skrevet

virkelig bra.....

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Skrevet

Må være deilig å ta en slik bil der en slipper en h***** kamp mot hologrammer :)

Ikke annet å si enn at du vet hva du driver med :thumbup:

Skrevet

virkelig bra!! trudde ikke denne fargen hadde slik glans nesten jeg :P hehe. har samme farge på min 7serie, men den ser ikke slik ut ass. ble fristet til å levere den inn til profesjonelle nå gitt! :D

sånn ca. pris på en slik jobb om jeg tør spørre?

ØrjanA
Skrevet

For ett nydelig slutt resultat, felgene ble også hinsides blanke. default_smile.png Kromen på felgene fungerer som speil.thumbs.gif

Kred er sent.

Takk Takk

Sett denne bilen "live" etter ullkjøring, helt sykt :) Lurer på hvor det ble av S30´n... :=)

Veldig nice jobb Ø.

Takk takk. S30`en ligger vell hos Ketil den tenker jeg........

Ikke rart at eier plutselig finner frem alle bilene til samtlige familiemedlemmer, når du holder på sånn... :thumbs:

Ufattelig bra resultat, Ørjan B)

Takk takk. Bil nr 3 fra denne familien er på plass til søndagen ;)

Som jeg sa tidligere jobbene dine er kvalitet tvers igjennom! Drit lekkert resultat det her :D

Takk takk :)

Ble helt nydelig denne ja! :) Kjempefin jobb med knall resultat!

Takk takk

virkelig bra.....

Takk

Må være deilig å ta en slik bil der en slipper en h***** kamp mot hologrammer :)

Ikke annet å si enn at du vet hva du driver med :thumbup:

Var deilig lakk å jobbe med på denne ja :D

virkelig bra!! trudde ikke denne fargen hadde slik glans nesten jeg :P hehe. har samme farge på min 7serie, men den ser ikke slik ut ass. ble fristet til å levere den inn til profesjonelle nå gitt! :D

sånn ca. pris på en slik jobb om jeg tør spørre?

Takk takk.

Nydelig farge når den er blank og fin dette her.

Angående pris så kan du sjekke på www.scandicshine.no sin hjemme side så får du en liten pekkepinne..

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak

Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår