Gå til innhold

Recommended Posts

Brynjar
Skrevet

Dette var en veldig godt dokumentert vår-shinings Halvard :thumbs:

Liker spesielt godt alle detaljene du har fått med deg, og på samme tiden ønsker jeg deg en speilrefleks på til-lykke-dagen;-)

Du har jo hele Scholl serien om hukommelsen "served me correct," og anbefaler deg å teste S0 på eksos - er veldig bra..

Ellers, så vær obs på at små pads i seg selv ofte legger igjen mer holo's, så finishing med en medium til large pad er å foretrekke, synest jeg i alle fall.

Uansett, en veldig bra tråd som absolutt fortjener både heder og ære og en sånn liten grønn en...

Skrevet

Takk Brynjar :)

Har nok bare S03, S17 og S30, men resten av gjengen kommer nok i hus om ikke så lenge. Har fått med meg tipset om S0 til eksos-shining. Når den er bortimot våtslipaktig, så bør den ta ganske bra.

Vanskeligere å avslutte fint med små pads ja, men på steder som fanger og andre små områder er det ofte ikke så mange valg :( Men vil tro det blir bedre med litt trening uansett. Har mye å gå på med hensyn til maskinbruk enda...

Har DSLR også, men ble ikke med hjem i påska. Greiere med et kompaktkamera i lomma, samt at objektivene jeg har har litt dårlig nærgrense... Blitsen på den er heller ikke så bra, og opplever at jeg ser MYE mer hologrammer med blitsen på kompaktkamera enn DSLR'en. Men skal ta kommentarene til etterretning å bare bruke skikkelig lyse bilder neste gang ;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår