Gå til innhold

Recommended Posts

• Moderatorer
Skrevet

Tenkte jeg skulle høre her om noen kanskje vet om følgende produkt?

Når jeg reparerte en taxi en gang jeg jobbet som mekainkker, hadde fyren behandlet skinnet i bilen så det luktet akkurat som det gjør når man kommer inn til en skinnmaker\skinnforhandler i land hvor dette ikke er så dyrt (middelhavsland)

Uansett luktet hvertfall skinnet i bilen slik, og i mine øyne (nese?) luktet dette fantastisk godt!

Så hvilket middel kan jeg bruke til å få skinnet pent, og samtidlig la det lukte sydlansk skinn butikk?

Skrevet

Her også, dog ikke på biler med kun stoff interiør :P

Hehe,tenkte på egen bil denne gangen,men er enig i det du sier,ja.

• Moderatorer
Skrevet

Får bestille den sammen med alt det andre jeg skal ha derfra, når lønningen tillater det :P

Skrevet (endret)

Lær-rensen jeg bruker fra Poorboy's gjør at skinnet lukter nytt og deilig, iaffal etpar uker etterpå. :)

Om folk liker lukten fra lær eller ikke er veldig forskjellig, så jeg har ikke vurdert å kjøpe inn lærlukt på boks. B)

Endret av Knutis
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet

Skinn cleaner og conditioner fra ChemicalGuys lukter også skinn :D

Tenkte på det samme jeg også......CG lær-conditioneren lukter jo nytt skinn,så det er vel to fluer i ett smekk :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår