Gå til innhold

SS: BMW M3 E46 tuned by ESS

Recommended Posts

AndersB
Skrevet

Hei hei hei, jeg hadde vinterdekk tilgjengelig når jeg tok den. Har ikke sett sommerhjul live enda jeg gitt. ;)

Takk for kommentarer alle sammen. Driver med en bil nå. B)

eeey, den var ikke rettet mot deg ;) Bare det siste bildet der(som ja, er med sommerdekkene)  :)

• 5 months later...
Skrevet

Masse bilder og lekkert utført jobb. I mangel på min egen BMW (på verksted) sitter jeg å blar i gamle BMW tråder som trøst.

Takker for denne, ble glad igjen nå.. default_biggrin.png

Skryt og kred gittthumbs.gif

Skrevet

veldig, veldig pent resultat. men ser du brukte CG new look på gummilister. får du ikke merker etter avrenning fra den? jeg fikk ihvertfall det på min bil, men det kan hende det var jeg som var litt slurvete også da og ikke tørket bort overskudd.

• 5 months later...
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Jeg ga aldri en skikkelig tilbakemelding på denne, men fy for ett resultat :)

Cred har jeg også fått gitt nå :)

Det som var litt artig var at vi hadde samme type bil, samme farge og samme helg :)

Håper på noen flere jobber fra deg snart Kenneth, de er en fryd å lese ;)

Tyggern
Skrevet

Ja ingen dum kjerre dette:)

Og kjente igjen noen av bildene dine på Finn.no nå også. Så om noen føler for det er "mesterstykket" til Kenneth up for grabs..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Skrevet

Wow, sånn lager man en skikkelig SS - credable!

996 C4 | A6 avant 2.4 q tip

• 2 weeks later...
Reidar
Skrevet

Rå jobb på en rå bil. Fortjener cred i lange baner det her :)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

• 2 weeks later...
_Makki_
Skrevet

Fin lesing dette!

Viste ikke at ESS tuner BMW. Trodde at ESS driver kun med dårlig kantine og leirdrift.. :)

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Ellingsen B.
Skrevet

Fin lesing dette!

Viste ikke at ESS tuner BMW. Trodde at ESS driver kun med dårlig kantine og leirdrift.. :)

Det er vel ISS .. :)

Tyggern
Skrevet

Fin lesing dette!

European Supercharging Systems Norsk basert selskap som lager masse "gromme" kompressor kit med garanti!!

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår