Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Si at en biltema voks koster 200 kr, og er nok til 10 voksbehandlinger. MEN den holder bare i 2 uker.

En swissvax boks koster 1500kr og holder i hvertfall 4 mnd hvis man behandler den riktig. Si at denne også inneholder nok til 10 behandlinger. (trolig mye mer, aldri tømt boksen)

Da holder biltema voksen i totalt 140 dager. 200/140 = 1,4kr per dag-

Swissvax holder i totalt i 1200 dager 1500/1200= 1,25 kr per dag.

Entusiast/kosefaktor til side kan ein jo også ta med arbeidstid inn i bildet.

Og går utifrå Terjeo sitt eksempel tidlegare i tråden:

Om vi reknar ein time på kvar ekstra påføring

Og bruker lærlinglønna mi på 50kr/timen :( som eksempel på lønn

Pr påføring med SV treng ein 7 ekstra påføringer med Biltema voksen for å holde tritt. (rekna 4 veker pr mnd)

Da får vi 1500/(7*50)=1500/350=4.3

Altså tek det berre 5 påføringer med SV voksen på å "tjene" inn igjen heile kjøpesummen i brukt arbeidstid med dei ekstra påføringene ein treng med billigvoksen, og da har ein fortsatt halve boksa med SV voksen igjen om ein reknar 10 påføringar pr boks.

Kva var mest for pengane igjen? :D

Bjerknez
Skrevet

Victoria Concorso er en god voks det, har den her og brukt den på bilen min i mange lag, ser veldig bra ut, fungerer fjell den til en god pris, men jeg bruker primært Swissvax vokser om dagen her nå da de er lettere å ha med å gjøre og har ingen negative sider...

Det du refferer til mht moter osv kan sikkert ha kommet fra meg det her inne da jeg jobber med mote/merke moteklær...

Diskusjonen som har vært her nå er vel noe jeg tar med kunder 3, 4, 5, 6 ganger i uka det, selger dresser til oppmot 6000 kr, jeans til 2000, t-shirts til 900,- piquet til 1300,- osv osv, Audi som du selv kjører er vel en merkevare det, og bil er noe "gutta" skjønner, så når folk står hos meg å drar i ei skjorte til 1600,- kr og spør om folk er idoter og så dumme at de betaler 1600,- for ei skjorte, svarer jeg somregel, ja er folk så dumme at de kjøper NYbiler i Norge så er nok markedet stort nok for skjorter til 1600,- også, du har jo tapt 50.000,- kroner når du signerer den kontrakta og matten da tilsier at det er MANGE skjorter du skussler bort der, andre bruker 40.000,- på sydentur og elsker "luft" minnene det gir..

Du ser det er Levis jeans feks sier du, og ja det gjør du, du ser ikke en voks på en bil, men ingen ser ei om du har bremsespor i trusa heller, men du skifter undertøy uansett, personlig velvære kalles det, ikke bestandig synlig men du bare vet det selv at om noen spør eller ser etter så har du det i orden.

At dette ble et "utenom innlegg" er at jeg føler det ofte er feil å gå inn i delikatesse butikk å kritisere hvorfor de koster mer en på Lidl og at de som sitter der og spiser har alle blitt grundig lurt. Av alt det jeg har testet av vokser så er det et fåtall som stikker seg ut som det lille ekstra, den dagen du har 1 eller flere vokser fra Swissvax og er negativ så er det en annen greie, uansett tviler jeg sterkt på at du vil bli skuffet, og ønsker du, kan du sende meg en PM med navn og adr så skal jeg ta litt av min Concorso og sende deg i posten slik at du kan teste den før du kjøper den.. ingen problem det ;)

Litt morsomt det du sa med bremsespor i trusa... hehe.

Men igjen så råder det stor missforståelse her.

Har ikke sagt at man er idiot eller annet nedverdigende ting til dem som kjøper dyre vokser. Kan godt kjøpe meg en dyr voks selv jeg... men jeg må vite at jeg får noe igjen for det.

Jeg leter etter argumenter for å kjøpe voks til nesten 20.000,- og det har jeg vel ikke fått i det hele tatt. Bortsett fra følelsen man har selv ved å eie kanskje verdens beste voks. Jeg ser den og forstår at noen enkelte bruker penger på dette, men det JEG lurer på er om voksen er like bra i praksis som prisen skulle tillsi,og det har jeg forstått sålangt at den ikke er. Verdens beste? Mulig.. men ikke i forhold til pris.

Hadde Audi'en min kostet 20 ganger så mye som den gjorde (noe Divine gjør i forhold til en annen dyr voks) så hadde jeg ALDRI kjåpt den. Da hadde den kostet meg 12 mill, ogdet er litt i overkant for en Audi. Selv om det er en flott bil for meg.

Men jeg vil ha meg frabedt at dere syter og kommer med påstander om at jeg synes dere er dumme eller er idioter. Kan vel ikke missforstås mer enn det.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Skrevet

Mener og huske at Ketil hadde denne til 18000.- engang i tiden.da fikk han spørsmål om den var drøy i bruk.Han svarte at han hadde brukt ca 25% av en krukke på 25 biler.Da er jo regnestykket enkelt.18000.- : 200 biler =90.- pr. bil Og når man tenker at voksen varer sikkert 6mnd så har man denne en stund.Ja jeg har testa den og jeg likte den,men er enig at prisen er for høy for min lommebok også.

• Admins
truhaa
Skrevet

Men igjen så råder det stor missforståelse her.

Har ikke sagt at man er idiot eller annet nedverdigende ting til dem som kjøper dyre vokser. Kan godt kjøpe meg en dyr voks selv jeg... men jeg må vite at jeg får noe igjen for det.

Jeg leter etter argumenter for å kjøpe voks til nesten 20.000,- og det har jeg vel ikke fått i det hele tatt. Bortsett fra følelsen man har selv ved å eie kanskje verdens beste voks. Jeg ser den og forstår at noen enkelte bruker penger på dette, men det JEG lurer på er om voksen er like bra i praksis som prisen skulle tillsi,og det har jeg forstått sålangt at den ikke er. Verdens beste? Mulig.. men ikke i forhold til pris.

Hadde Audi'en min kostet 20 ganger så mye som den gjorde (noe Divine gjør i forhold til en annen dyr voks) så hadde jeg ALDRI kjåpt den. Da hadde den kostet meg 12 mill, ogdet er litt i overkant for en Audi. Selv om det er en flott bil for meg.

Men jeg vil ha meg frabedt at dere syter og kommer med påstander om at jeg synes dere er dumme eller er idioter. Kan vel ikke missforstås mer enn det.

Uthevet er vel svaret....... svaret på hvorfor mange kjøper det som er i en nisje av markedet, og bytt da ut voks med bil, klær, vesker, paryme etc

Vi syter ikke vi, vi bare vil verne om dette vi kaller en lidenskap her, og som forklart så har dette med hvem nisje man befinner seg i, kabler til stereo, klær, mat osv... uansett marked finner du en "freak" som skal toppe hele greia.... mht bilpleie er det mange, mange av oss her på Detailersclub som bruker våre hardt tjente penger på voks fordi "følelsen man har ved å eie kanskje verdens beste voks" er noen vi prioriterer før klær, syden, koner, barn...osv... sånn er vi bare...

og tilbudet mitt om å sende deg en prøve står ved sitt den... det hadde bare vært hyggelig

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bjerknez
Skrevet

Jeg er selv bilpleie entusiast og liker og dulle med bilen, så jeg synes det er rart at du trekker en skille mellom oss...

Selv om jeg diskuterer kvalitet i forhold til pris, så bør jeg jo ikke være totalt motstander av bilpleie...

Det at du føler at jeg serpå dere som idioter for stå får din egen regning. Det har jeg aldri sagt, ogheller aldri ment. I så tillfelle så er jeg selv en idiot, da jeg også har lagt igjen en del penger i bilpleie, og snartså blir det vel noen tusenlapper til hos scandicshine, og det er Concorso som skal bestilles.

Du må da ikke føle deg truffet så fort noen likesinnede kommer og vil ha noen få argumenter for å kjøpe veldig dyre vokser...Det virker nemmelig slik, siden du får meg til å fremstå som en motstander og at du gir andre her inne følelsen av at jeg synes hele gjengen her inne er idioter. Det blir rett og slett for drøyt.

Har jeg ordlagt meg så dårlig altså?

Men jeg har som sagt fått svar, så vi kan stoppe diskusjonen med det samme.

Kom gjernemedanbefalinger angående andre vokser som er bra, men diskusjonen rundt pris/kvalitet, motstander/ikke motstander ser jeg nå på som avsluttet.

• Admins
truhaa
Skrevet

knall....

av andre vokser som kan anbefales er nevnte Victoria concorso, en veldig god sak, MG16 er ikke til å komme utenom, viktigere med knalltynne lag, trekker til seg litt mer møkk, men holder bra. P21s US utg voks er også en god sak som ikke er for kostbar, moderat til god holdbarhet, blankhet og vannskrekk er bra. Migliore primo voksen jeg har testet ser bra ut, holder bra, men er litt mer jobb å legge på og fjerne, prismessig finnes det mye annet som er bedre en denne, Dodo blue velvet er også bra, tørr og fin å legge på, moderat holdbarhet, men ser veldig bra ut på bla tette farger... Swissvax Samurai, lett på lett av, bra utseende, holder bra, "billig", Concorso, lett på lett av, ser veldig bra ut, high end voks til en bra pris, Insignis, overlegen mye annet, har alt en en mener den skal ha..

det er vel de som kan anbefales fra meg her, generelt mye vokser her og der, mye som er testet mye som er glemt, men generelt er det mye bra, Paste wax er vel ofte en nei sak her da det kan henge mye mer på panelene en det en ønsker.. av overnevnte vokser så er vel MG16 den som er mest jobb om en ikke jobber tynt, men den som henger best på, skulle jeg velge 2 vokser så er et Concorso og Insignis som faller i min kurv, med MG16 på en trefdjeplass

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Hvorfor "angripe" Divine når Crystal Rock i teorien er dyrere...?

Divine er 2 krukker som man i tillegg får gratis påfyll av, og da er vel egentlig CR dyrere?

:D

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet (endret)

Nå er det ikke gratis påfyll av Divine da, men jeg kan slenge med et klistremerke uten kostnad... :P

Endret av Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Skrevet

Nå er det ikke gratis påfyll av Divine da, men jeg kan slenge med et klistremerke uten kostnad... :P

Var det ikke slik før eller er det bare jeg som tuller?

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet

Tror du tenker på en Zymol voks.

www.swissvax.no

Skrevet

mens vi er inne på pris,

hva lå den zymol voksen på i pris igjen?

Var seks sifra, var det ikke?

Skrevet

Jeg kjøpte SV Concorso selv til Sciroccoen min i fjor, og har brukt den på 3 biler i 2009. Det vises knapt i boksen at den har blitt brukt, så den er drøy! Husk å rense med CF før du påfører, det gir deg enda bedre holdbarhet.

Kjøpte også DP Max Wax til noen hundrelapper, som jeg har brukt på litt forskjellige biler, også med et godt resultat. Den er ikke like drøy, men fortsatt lett å jobbe med og dufter godt.

Har til denne sesongen bestemt meg for å prøve Victoria, og deres to nye Chaos og Mayhem er også gode vokser til prisen. Jeg er spent på holdbarheten på de, men de er ellers en drøm å jobbe med. PB's Natty er også en god kandidat til en billig penge.

Uansett hva du velger av disse vil resultatet bli så bra som grunnlaget du har. Jeg er fortsatt "sjokkert" over at du satt bort jomfrujobben på bilen din til et firma. :)

Bjerknez
Skrevet

Jeg er fortsatt "sjokkert" over at du satt bort jomfrujobben på bilen din til et firma. :)

Enkelte ganger såstrekker ikke tiden til desverre...

Skrevet

Jeg syntes GigaFlow tar opp mange viktige momenter i denne tråden, det må være raushet nok på DCN forumet til å stille kritiske spørsål angående Swissvax uten å bli stemplet som en tulling uten interesse for bilpleie. Spørsmålene GigaFlow stiller er i utgangspunktet ikke negativt ladet slik jeg oppfatter dem, men heller ment som en utfordring, i påvente av å bli overbevist. Der syntes jeg ikke Swissvax gutta innfrir helt. Innen markedsføring er angrep skjeldent det beste forsvar, så her burde dere inntat en noe mer ydmyk hodlning ovenfor en kommende og nysjerrig kunde - slik jeg oppfatter det. Men nok om det.

Jeg kjøpte selv SV Concorso av Dag på sommeren 2007, og er veldig godt fornøyd med produktet. Og har de siste 3 åra villig delt mine gode erfaringer med SV produkter til vener og bekjente på sørlandet. Du blir garantert ikke skuffet SV produktene, de fungerer veldig bra, er utrolig enkele å jobbe med og gir en fantastisk glød og blankhet i lakken. MEN saken er jo, som alltid, at det finnes også andre gode alternativer også, til en rimeligere penge. Som fler nevner kan du få 5 bokser med Nattys for samme pris. Etter min erfaring får du en like god finish og voks, men til langt lavere pris. Så det blir et valg man må ta, forfenglighet / følelser eller pris? Selv har jeg lagt tett på 800.000 i ny bil, og en ting er helt sikkert, det kommer ikke en turtle eller biltema voks i nærheten av lakken. Der er vel noe vi alle kan enes om iallefall?

Men nå kommer våren dere, så ønsker alle en riktig god sesong, med den voks og bil dere måtte ha. :)

• DCN Poeng 1
Skrevet

mens vi er inne på pris,

hva lå den zymol voksen på i pris igjen?

Var seks sifra, var det ikke?

Rundt 260 000kr koster zymol solaris.

• Admins
truhaa
Skrevet

ja det er da raushet her til å både spørre kritiske spørsmål, men også lov å svare på de med egene meninger, vi har alle meninger om både det ene og det andre..

-Thomas A Edison

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet (endret)

Jeg syntes GigaFlow tar opp mange viktige momenter i denne tråden, det må være raushet nok på DCN forumet til å stille kritiske spørsål angående Swissvax uten å bli stemplet som en tulling uten interesse for bilpleie. Spørsmålene GigaFlow stiller er i utgangspunktet ikke negativt ladet slik jeg oppfatter dem, men heller ment som en utfordring, i påvente av å bli overbevist. Der syntes jeg ikke Swissvax gutta innfrir helt. Innen markedsføring er angrep skjeldent det beste forsvar, så her burde dere inntat en noe mer ydmyk hodlning ovenfor en kommende og nysjerrig kunde - slik jeg oppfatter det. Men nok om det.

Jeg kjøpte selv SV Concorso av Dag på sommeren 2007, og er veldig godt fornøyd med produktet. Og har de siste 3 åra villig delt mine gode erfaringer med SV produkter til vener og bekjente på sørlandet. Du blir garantert ikke skuffet SV produktene, de fungerer veldig bra, er utrolig enkele å jobbe med og gir en fantastisk glød og blankhet i lakken. MEN saken er jo, som alltid, at det finnes også andre gode alternativer også, til en rimeligere penge. Som fler nevner kan du få 5 bokser med Nattys for samme pris. Etter min erfaring får du en like god finish og voks, men til langt lavere pris. Så det blir et valg man må ta, forfenglighet / følelser eller pris? Selv har jeg lagt tett på 800.000 i ny bil, og en ting er helt sikkert, det kommer ikke en turtle eller biltema voks i nærheten av lakken. Der er vel noe vi alle kan enes om iallefall?

Men nå kommer våren dere, så ønsker alle en riktig god sesong, med den voks og bil dere måtte ha. :)

Jeg hadde ikke tenkt å ytre meg mer hi denne, men føler at jeg bare må gi et svar her.

Jeg er faktisk ikke enig med deg her Svenn, GigaFlow spurte om råd og jeg kom med et svar fra vår side som leverandør. Han kom da med det jeg vil si var et ultrakritisk svar som i stor grad bar preg av at han ikke hadde særlig tro på at Swissvax var verdt pengene. I ettertid så ser jeg at det vel helst er de dyreste voksene han siktet til.

Det er helt greit for oss at folk syns Swissvax er for dyrt (slik er det med mye her i verden), skulle bare mangle - og jeg er personlig mest komfortabel med at om noen er veldig usikre på om de skal kjøpe våre varer, så bør de kanskje la være til de eventuelt føler seg "klare" for å bruke pengene på det. Svaret GigaFlow kom er jo det som gjør at så mange har reagert litt her, jeg syns kanskje det er litt rart å først spørre om råd for så å klinke til med et innlegg i den ordlyden han tross alt gjorde. Da må jeg innrømme at jeg tenker at det kanskje ikke er så farlig om vi ikke får akkurat denne kunden og kanskje heller prioriter annet arbeid. Jeg ser også det at GigaFlow uttrykker at han syns det er urettferdig at folk svarer han som de gjør, det syns jeg kanskje ikke er så rart i forhold til hvordan han komponerte sitt svar. I ettertid så har GigaFlow utdypet sitt svar endel, noe som gjør at jeg skal innrømme at jeg mistolket hans innlegg noe.

Vi har snakket og mailet tusenvis av kunder i forhold til spørsmål og anbefalinger av Swissvax så jeg vil ikke ha på oss at vi ikke er serviceinnstilte og svarer på et høflig og saklig vis. Vi forsøker alltid å gi beste anbefaling og skjønner jeg at folk er veldig usikre så anbefaler vi heller folk å tenke seg litt om - dette merker man ganske fort.

Det er imidlertid hyggelig at han har bestemt seg for å prøve Concorso, den tror jeg han blir meget fornøyd med!

Det var hyggelig å se at du også er fornøyd med Concorso, men når det gjelder det med voks å forskjell på disse så har jeg forsøkt begge du henviser til og jeg mener det er stor forskjell på alt fra resultat, hvor lenge voksen sitter på bilen, hvor drøy den er i bruk og hvordan den er å jobbe med - men ja; den er dyrere...

Oki, that's it folks, god helg videre!

Mvh Dag

Da har jeg lagt inn bestilling hos Scandicshine, og her er handlekurven min :)

handlekurv2.PNG

Ser bra ut dette da :) Du får sendde meg en e-post om voksen skulle skuffe, så ordner vi det ;)

Endret av Dag/Swissvax
  • DCN Poeng 1

www.swissvax.no

Bjerknez
Skrevet
Da må jeg innrømme at jeg tenker at det kanskje ikke er så farlig om vi ikke får akkurat denne kunden og kanskje heller prioriter annet arbeid.

Jeg mener man nesten må regne med noen få slike tilbakemeldinger når man selger produkter som er så høyt priset. Når man da avfeier det med å si settningen over, så er det nesten så jeg angrer på at jeg bestillte meg Concorso. Ikke for at produktet nødvendighvis er dårlig.. for det tror jeg ikke. Men forde jeg føler jeg "støtter" noen som gir F*** i mine motsvar forde dem føler seg litt presset.

Jeg håper virkelig Pirex (Ketil) får sin del av salget av Svisswax produktene jeg har valgt, for Pirex er virkelig en som yter service!

Nå ser jeg bare frem til at pakken ankommer posten, og den har blitt lovet levert før påske, noe jeg ikke tviler på skjer når det gjelder Pirex :)

Takk for en hyggelig handel Ketil :)

Skrevet

Jeg mener man nesten må regne med noen få slike tilbakemeldinger når man selger produkter som er så høyt priset. Når man da avfeier det med å si settningen over, så er det nesten så jeg angrer på at jeg bestillte meg Concorso. Ikke for at produktet nødvendighvis er dårlig.. for det tror jeg ikke. Men forde jeg føler jeg "støtter" noen som gir F*** i mine motsvar forde dem føler seg litt presset.

Jeg håper virkelig Pirex (Ketil) får sin del av salget av Svisswax produktene jeg har valgt, for Pirex er virkelig en som yter service!

Nå ser jeg bare frem til at pakken ankommer posten, og den har blitt lovet levert før påske, noe jeg ikke tviler på skjer når det gjelder Pirex :)

Må si Dag yter bra service (i tillegg til Ketil) fordi han bruker lørdagen sin på å sitte her og diskutere med deg. Hvis du leser noen av tilbakemeldingene inne på Swissvax-forumet, er det kun positivt å si om Dag og den servicen han yter. Så at du hinter til at han ikke yter bra nok service får du dra lenger på landet med..

Skrevet

Både Pirex og Dag/Svisswax er vel kjent for å yte meget god service.

Dag/Svisswax avfeier ingenting syns jeg. Ja han innrømmet at han tenkte tanken først, men i ettertid innrømmer han og ha misforstått noe.

Kan det hende at det ikke bare er Dag som er litt "følsom"?

Misunner Concorso voksen :)

Etter alt det positive om den her inne frister det veldig selv, men foreløpig er jeg også veldig fornøyd med svissvax shield, som jeg har lagt tre lag av på bilen, og såvidt skummet toppen av boksen.

Spørs om jeg klarer å bruke den opp før jeg er fristet til å kjøpe mer B)

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke du har noen grunn til å føle deg støtt i det hele tatt. Du får svar på tiltale og verre er det ikke enn det. Om du ikke selv leser gjennom innleggene dine så gjør andre her inne det - og tonen du har hatt i dine innlegg har vært relativt aggressiv. Jeg syns ikke det er verre at jeg forklarer hva jeg tenker om hvordan jeg oppfatter deg enn det du gjør om meg. Jeg har heller ikke på noen måte følt meg presse av deg og har da heller ikke gitt F*** i dine motsvar, men tvert i mot svart deg så saklig jeg kan. At du nå til slutt opptrer som at du er fornærmet oppfatter jeg da noe merkelig..?

Ketil får nok sin del av salget og det er hyggelig at vår eminente forhandler lever varene også på servicesiden.

At den pakken kommer før påske beror seg imidlertid på at jeg har vært nede på lageret og pakket den for han med din adresse på lappen... Jeg har også gitt deg full returrett på voksen i et innlegg over om du ikke skulle bli fornøyd - det eneste du må holde selv er returporto. Det må da være ok service?

Om du angrer for mye på ditt kjøp av Swissvax varer så har du fram til mandag morgen med å gi tilbakemelding på det. Det håper jeg imidlertid ikke.

Mvh Dag

Endret av Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Bjerknez
Skrevet

Tror vi stopper her en gang for alle jeg Dag.

Du yter sikkert veldig god service, og hva du gjør i Swissvax forumet vet jeg ikke for der har jeg ikke vært så lengt.

Nå vet vi hvor vi har hverandre, også lar vi det ligge med det.

Ingen sure miner fra meg, og jeg regner også med atdu begraver det som skulle være sure tanker om meg.

Så kan vi leve lykkelig i alle våre dager.. med eller uten Swissvax Concorso.

Jeg betviler derimot ikke at jeg blir veldig fornøyd,så de nboksen skal dunok få slippe å ta i retur. :)

Jeg er bare en person som ikke liker å snakke rundt grøten, og da hender det at det kan bli tilsynelatende heftige diskusjoner.Men støtt har jeg aldri følt meg i denne tråden. Jeg blir ikke støtt før jeg betaler for en vare som ikke holder mål i forhold til pris.Før jeg drar opp pengepungen, så er jeg en riktig så hyggelig kar skal du se, og det regner jeg også med at du er.

Vertfall så lenge du klarer og sende boksen til meg i rimelig tid! Hehe. (smisk smisk)

Snipp snapp snute så..... osv.

Bjerknez
Skrevet

Må si Dag yter bra service (i tillegg til Ketil) fordi han bruker lørdagen sin på å sitte her og diskutere med deg. Hvis du leser noen av tilbakemeldingene inne på Swissvax-forumet, er det kun positivt å si om Dag og den servicen han yter. Så at du hinter til at han ikke yter bra nok service får du dra lenger på landet med..

Selv om naboen og halve nabolaget er fornøyd med forhandleren, så trenger ikke Fru Arntsen være det vetu...

Synes ikke dette var veldig relevant.

Jeg mente dog ikke at jeg er missfornøyd med servicen han yter, for det vet jeg ikke noe om. Jeg sa bare at jeg var missfornøyd med det han sa i en post lenger oppe. Slike ting får man til å VIRKE useriøs, og det er ikke så veldig heldig i de fleste situasjoner.

Håper uansett at vi kan glemme denne saken snart nå, slik at vi kan gå videre i livet med det som er gøy. Nemmelig bilpleie :)

Jeg har ingen grunnlag for å mene noe som helst annet om Dag enn det jeg ser han skriver, og det har han vel delvis beklaget tidligere. Og da beklager jeg også hvis jeg skulle ha støtet noen.

Igjen så sier jeg:

Snipp sanpp...osv..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår