Geir

Nytt vaskekonsept i Larvik?

Er det noen som vet noe om dette anlegget? Vet ikke antall kvadrat, men hallen er forholdsvis stor. Før var det båtutsalg her. Det ligger ikke så langt unna Nordbyen, for de som vet hvor det er.

Jeg har savnet noe skikkelig i Larvik i lang tid, og nå merker jeg at forhåpningene sniker seg på. Noe så lite som at jeg kan betale med kort er noe av det jeg håper på. Er så lei av å samle inn mynt hver gang jeg skal spyle salt og dritt av bilen....

Kan dette kanskje også bli et anlegg hvor det blir "lov" å stå i flere timer for å polere bil mot at det betales en viss sum? Jeg er litt spent!

Jeg må nesten få til flere bilder, for dette er bare tatt langs veien...

IMG_0129.JPG

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser ut som et bygg som min arbeidsgiver eier. Kan sjekke opp dette for deg i morgen.Båtgreiene konka ikke sant?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser ut som et bygg som min arbeidsgiver eier. Kan sjekke opp dette for deg i morgen.Båtgreiene konka ikke sant?

Alt tyder på det. I tillegg var det ikke vanskelig å finne firmaet som skal åpne vaskehall ved å søke på Brønnøysund, men jeg er liksom ikke "frekk" nok til å ringe vedkommende som står der for å fiske :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive