Gå til innhold

Recommended Posts

iumentum
Skrevet (endret)

Jeg har aldri betalt for en service, noe som selvsagt har litt med at den nyeste bilen jeg har hatt var 6 år når jeg kjøpte den. Jeg gjør alt selv.

Kommer nok ikke til å betale for noen servicer i fremtiden heller, spesielt ikke når en av norges (kanskje) beste MB-mekanikere jobber på et verksted som tar halvparten av hva f.eks. Autostern tar i timen... I tillegg sparer jeg på deler siden jeg kan ta med deler selv, kjøpt med 27% rabatt hos Autotrio.

Endret av iumentum
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Som du nevnte, så kjøpte du en del som navn/nummer på del var slipt bort på, og det er slik som Yngvejos sier at delene har blitt sortert bort og solgt til andre... Muligens pga usikker kvalitet?

Heldigvis tok jeg dette videre opp til Lemfôrder som svarte med at grunnen til at delene blir levert med bortslipt VW og Audi emblem var at det er billigere å gjøre det på den måten enn å stille om maskinene og lage opp en ny serie med samme deler bare uten emblem.

Samt også hvorfor skulle store merker ville ha navnet sitt på 2.sorteringsdeler? At de kan selge til forretninger eller firmaer som merker delen med sin embalasje osv er sikkert ok, men her blir også delene levert i originalembalasje.

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

De delene vi selger er også godkjent iforhold til EU forskrift 1400/2002. Dette defineres ved å være "originale reservedeler som teknisk sett er identiske med komponenter som ble brukt da kjøretøyet ble produsert. Dette kalles også "Matching Quality Parts", altså de skal minimum matche bilfakrikantens spesifikasjoner og krav.

Dette gjelder både Automester, BilXtra, Mekonomen, Meca og Torshov Bilrekvisita..

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår