hmsilset

Hvilke hobbyer har dere?

229 innlegg i emnet

Tenkte det kunne vært kjekt å vite, sånn at vi vet litt om hverandre.

Jeg har trent vekter i 17 år.Hadde idiotiske mål, men nådde dem bare halveis før skadene kom på løpende bånd ;) Kommer alikevel aldri til å slutte med det så lenge jeg har en å trene sammen med og har ett eget minigym,hehe.Ska begynne på ett nytt ett her, men holdt opp noen år fordi det gamle er helsefarlig pga dårlig vask og vedlikehold..

Jeg bestillte også vinyl,streamere og trykk på klær en liten stund,men det var så lite penger å hente at det orker jeg ikke lengre.Tar kun enkelte bestillinger fra folk på forum som her om de skal ha noe egenkomponerte ting.

Noen eksempler hva jeg har fått laget og "kopiert"

DSC00184.jpg

DSC00183.jpg

DSC00175.jpg

DSC00680.jpg

newchucknorris.jpg

securedownloadl.jpg

Vestnes.jpg

GPSalert1.jpg

ikke mitt verk men samme bedrift :)

securedownload.jpg

DSC00682.jpg

DSC01053.jpg

015-1.jpg

IMG_0940.jpg

IMG_0942.jpg

IMG_0939.jpg

_A.jpg

Min formel :)

engineswap20024.jpg

Nå har jeg altså polering som hobby.Jeg liker det fordi det krever mye bevegelse, drar litt penger og er morro.Det eneste jeg mangler enda er tålmodighet B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min hobby, forruten detailing, er BIL. Prøver å tilbringe så mye som mulig i bilen på denne måten i sommerhalvåret.

tn_IMG_3209.JPG

tn_D2X_0034_2.jpg

tn_13117_1.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artigere biler Tommy :) skjønner godt at du liker å tilbringe dagene der!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, hvilke hobbyer har man a...

Jo, jeg fisker...

%C3%B8rret%20435%20gr.jpg

og jakter..

willow-grouse-2901.jpg

Og det er stort sett det, resten av tia går med til å sløve på sofaen og å gjøre som kjerringa sier :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynte med Paintball i fjor høst, så ser frem til og starte opp igjen med det. Gått en del lapper til fult utstyr der ja, men "guuuuuuuuu så kjekt" hehe :) Spiller i skog, synes det er kjekkest :) Knuser all motstand med min full automatiske Tippmann A5 Flatline :P

Ellers er det innebandy på meget lavt nivå med venner, en gang i uka. Og litt fotografering blir det med speilrefleksen av og til. Og så går det litt tid til spilling på pc'en og film/serier i stua :) 

Og sist men ikke minst, sitte og trolle på div. forum'er   :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekte petrolhead her. Ved siden av bilhobbyen har jeg de siste 10 årene kjørt mc og/eller snøscooter. Begynner å bli noen år siden sist jeg kjørte mc, men noe artig har man hatt det.

Scootertur sist vinter:

IMG_1932.jpg

Fjorårest to snøscootere:

IMG_1935.jpg

Årets satsing:

IMG_5195.jpg

Siste mc jeg hadde i 2006. Sinnsykt morsomt med banekjøring:

59655_oddis_539lo.jpg

På vei hjem fra MC-treff:

DSCN1775.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt som har med motor, noe paintball, offroad og mye annet.

Jeg begynte med Paintball i fjor høst, så ser frem til og starte opp igjen med det. Gått en del lapper til fult utstyr der ja, men "guuuuuuuuu så kjekt" hehe :) Spiller i skog, synes det er kjekkest :) Knuser all motstand med min full automatiske Tippmann A5 Flatline :P

Ellers er det innebandy på meget lavt nivå med venner, en gang i uka. Og litt fotografering blir det med speilrefleksen av og til. Og så går det litt tid til spilling på pc'en og film/serier i stua :) 

Og sist men ikke minst, sitte og trolle på div. forum'er   :thumbup:

DSC_0200.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftavkjølt VW, motorsykkel og ehh... barbershop singing B) Slå den!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiller hockey, på ett meget lavt nivå. Men fy f... det er artig. http://www.bandithockey.no/ Trener også litt styrke, det har jeg drevet med i ca. 14 år. Har desverre blitt litt av og på de siste tre årene. To små barn har gjerne den effekten. Blir også litt innebandy av og til. På sommeren er det motorsykkel som er tingen.wink.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hobbyer ja....når ikke praten går i bil og detailing, så blir det å sette seg enten bak pianoet eller trommesettet! :)

Ellers så blir det ofte turer med rottweileren i huset! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver med radiostyrte helikoptere og pistolskyting.

Og nei, jeg skyter ikke ned helikopteret:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleie, bil og trening. :)

Er vel det som det går mest i på fritiden.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deleted

Endret av Exposito
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å bruke mye tid i lag me denne:

3351987080_b070f6d546.jpg

Og

Inne her:

medium_44_ELIXIA_Elixia.jpg

Endret av NeDD
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vinteren går det mye i telemarkkjøring (stort sett hver helg) og på sommeren er det beachvolleyball og slakkline, samt noe klatring. Spiller også volleyball i andre divsjon med unversitetslaget (som består av ca 2studenter + tidligere studenter).

Går også en god del tid med KRIK, både turer og andre aktiviteter.

Og selvsagt mye bil :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drev mye med fotball og hockey i min "ungdom", og har vært flittig gjest på treningsstudio litt oppover i tyve-årene. En lei skulderskade satte litt stopper for all løftingen (reiv av muskelfestet i venstre skulder under nakkepress-øvelse) men forsøker å få tatt meg en tur i ny og ne (er fornøyd så lenge jeg klarer å holde tritt med ungene i mer enn 20 minutter om gangen på fritiden ellers :) ). Ellers tar dcn.no en del tid, samt data ellers (er selvlært i alt innenfor .net, nettverk, sql og server-administrasjon, så bruker litt tid på dette utenfor jobb-tid også). LItt fotografering også.

Familien tar også myyye tid - med to små-unger så må de få sin tid med pappa (som i perioder jobber litt for mye) når han er våken :)

Ellers er jeg muligens kretsmester i sofautsliting - liker å ha det behagelig jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ellers er jeg muligens kretsmester i sofautsliting - liker å ha det behagelig jeg.

Det er bare fordi vi ikke tilhører samme krets ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiller gitar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utenom detailing så er det ungene det går i...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleie, lakkering, mekanisk, paintball, trening, båt, bil, atv, offroad, hus&hjem, nevnte jeg bilpleie?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive