Gå til innhold

Recommended Posts

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• MortenM

9

• mar1us

8

• Essiek

6

• obimann

6

Mest aktive i dette emnet

Skrevet

Det der så vel ikke helt bra ut? Med litt planlegging og langsommere kameraføring blir det muligens ålreit. Blir spennende å se samme test for D7000. Det har vel en mye mer avansert autofokus?

Skrevet

Vil ikke tro det er noe spesielt bedre på D7000. Hvis du vil ha video med skikkelig autofokus så er videokamera det du trenger, ikke DSLR.

Skrevet

Vil ikke tro det er noe spesielt bedre på D7000.

Tja, det kan jo hende at D7000s autofokussystem med 39 punkter kan være bedre enn D3100s system med 11 punkter. Jeg gir ikke opp håpet før jeg får testet D7000.

Skrevet

Her er det noen sekunder her og der med autofokus video fra D7000:

Ser ut som fokus jager akkurat like mye som D3100 (legg merke til hvordan ansiktene går inn og ut av fokus før kamera finner fokus)

Skrevet (endret)

Her er det noen sekunder her og der med autofokus video fra D7000:

Ser ut som fokus jager akkurat like mye som D3100 (legg merke til hvordan ansiktene går inn og ut av fokus før kamera finner fokus)

Takk for linken, den var kul!

Jeg synes det ser bedre ut enn D3100, jeg. Tror det skal gå an å få til brukbare sekvenser hvis man planlegger litt. Det er klart det sliter med folk som hopper inn og ut av bildet, eller som står og rister på hodet en halvmeter fra linsa.

Endret av obimann

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår