Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Over til Nøtterøy har vi kanalbru, og den både åpner og lukker seg uten vanning. Tipper de glemte å legge inn god nok passning [emoji23][emoji6]

Haugen528
Skrevet

Volvo pv med sinsykt hard lakk. Bilde etter 6 omganger med rupes 15 brukte s3 gold og sort/hvit spider pad. Gir nå opp å få fjernet restn av ripene på denne skjermen

Image1466006182.847476.thumb.jpg.7b02939

• DCN Poeng 2
overlay
Skrevet
8 timer siden, Bayerische87 skrev:

Jeg irriterer meg grønn over broen jeg kjører over hver dag til og fra jobb! Ved en gitt temperatur, så begynner et automatisk vannsystem å vanne hele broa. Det vil si at jeg aldri har ren bil når jeg kommer på jobb..... Og de 2 timene jeg brukte dagen før på vasking er bortkastet. Riv hele broen, og skaff meg en liten søt ferge over vannet! 22kr i bompenger må jeg også betale for å få bilen skitten!

Er ikke bare jeg som er frustrert over det, se saken under:

http://www.f-b.no/bensinavgift/er-frustrert-over-bruspylingen/s/5-59-219139

Haha, tenkte på det samme her om dagen.

Du betaler vell ikke 22 kroner? Da burde du få deg auto pass brikke med rabatt, da koster det deg 11 kroner per passering :) 

Skrevet
8 timer siden, Klykken skrev:

vanning av bro, faktisk. :blink: Måtte lese saken for å skjønne årsaken, men kan fortsatt ikke skjønne at temperaturen har stor innvirkning på stålet. 

Temperatur har faktisk ganske stor innvirkning. Spesielt når det er som den brua der som består av store deler stål. 

johime(joakim)
Skrevet

Ting tar tid! Etter husbrann i midten av januar er enda ikke huset revet. Å velge nytt hus var heller ikke gjort i en fei, etter mange tilbud viste det seg at di husene ble for kostbare så da begynner man på nytt.

Måtte byggingen gå fort når det endelig skjer noe slik at man kommer seg ut av den lille leiligheten å hjem til hus å garasje!

Bayerische87
Skrevet
13 timer siden, overlay skrev:

Haha, tenkte på det samme her om dagen.

Du betaler vell ikke 22 kroner? Da burde du få deg auto pass brikke med rabatt, da koster det deg 11 kroner per passering :) 

I know, har lenge hatt det på blokka men får aldri surret meg til å gjøre det. Så jeg får takke meg selv for de 22 kronene :P

"There's a gallon of fuel gone there, and another there...and yet another there. As a matter of fact, the only way this car could be less annoying to eco-mentalists is if its engine ran on sliced dolphin."

Jeremy Clarkson about the BMW X5 M

overlay
Skrevet
27 minutter siden, Bayerische87 skrev:

I know, har lenge hatt det på blokka men får aldri surret meg til å gjøre det. Så jeg får takke meg selv for de 22 kronene :P

Får takke deg for at broen blir betalt ned kjappere da :lol:

Skrevet

Har fått mus inn i garasjen i vinter, og de har selvfølgelig vært oppe i den ene Rupes vesken min som sto åpen.

Her har de forsynt seg med "Rupes T-skjorten", slik at det er store hull i den.

Heldigvis har de ikke gått på Rupes vesken, men var ikke helt fornøyd med at jeg hadde glemt ett julenek i garasjen som inviterte musene inn i garasjen.

Lærdommen er at aldri mer skal noe mat komme inn i garasjen som dyr kan ha nytte av.

DSC_0564.JPG

Freakshow
Skrevet
6 timer siden, ronasen skrev:

Har fått mus inn i garasjen i vinter, og de har selvfølgelig vært oppe i den ene Rupes vesken min som sto åpen.

Her har de forsynt seg med "Rupes T-skjorten", slik at det er store hull i den.

Heldigvis har de ikke gått på Rupes vesken, men var ikke helt fornøyd med at jeg hadde glemt ett julenek i garasjen som inviterte musene inn i garasjen.

Lærdommen er at aldri mer skal noe mat komme inn i garasjen som dyr kan ha nytte av.

DSC_0564.JPG

godt det ikke var ledninga til big footen! :o

Max Protect Certified Detailer

Freakshows E39 530DAT

Freakshow
Skrevet

9,5t på jobb pg komme tilbake til dette?!?!

Image1466609031.172607.jpg

Flere flekker rundt om bilen!

Også leste jeg selvangivelsen feil! Fikk faen meg smell på 12k [emoji31]

Edit: spylte nettopp av bilen! dritten hadde faen ikke knekt fusso'n! Fusso ftw! :D

Freakshows E39 530DAT

Skrevet

9,5t på jobb pg komme tilbake til dette?!?!

Image1466609031.172607.jpg

Flere flekker rundt om bilen!

Også leste jeg selvangivelsen feil! Fikk faen meg smell på 12k [emoji31]

Edit: spylte nettopp av bilen! dritten hadde faen ikke knekt fusso'n! Fusso ftw! [emoji3]

"Du vet du er detailer" når du irriterer deg mer over fugledritt enn feillesing av skatt, og når summen av de 2 skifter retning 180 grader av opplevelsen av god LSP. [emoji106]

• DCN Poeng 6

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Freakshow
Skrevet
"Du vet du er detailer" når du irriterer deg mer over fugledritt enn feillesing av skatt, og når summen av de 2 skifter retning 180 grader av opplevelsen av god LSP. [emoji106]

Haha! Im gonna steal that One!

Freakshows E39 530DAT

tjafsaren
Skrevet

Når telefonen din er offer for Bendgate og butikken nekter å la det gå på garantien/reklamasjon.. Klage meg her og klage meg der.. huff for en prosess...

• DCN Poeng 1
Eystein Ose
Skrevet

ImageUploadedByDetailers Club1467149876.133170.jpg

Når vasking av dekk og påføring av dekkfornyer blir problematisk, pga senka bil.. Har bare meg selv å takke[emoji28]

• DCN Poeng 1
Skrevet

Kan noen forklare meg en effektiv måte å få inn bildet til youtube i tråden, og ikke bare lenken når man skriver tråder for tiden ??

Alfa Romeo Crosswagon Q4
Alfa Romeo 155 Q4

mstrandbo
Skrevet

Etter mye tenking og slikt tok jeg tidlig fri og reiste til butikken idag for å handle robotgressklipper.... også hadde dom den ikke på lager :( Hadde gleda meg til å sette den opp i dag og i morra.

Jaja, vente ei uke.

overlay
Skrevet

Fikk tilbake bilen fra service. De har lagd riper på taket. Riper på bakfanger. Skallet av lakk på døra mi....

Skrevet
22 timer siden, overlay skrev:

Fikk tilbake bilen fra service. De har lagd riper på taket. Riper på bakfanger. Skallet av lakk på døra mi....

Skallet av lakk tilogmed ja, den svir!

Audi S4 B5 Santorin Blue Facelift

Audi 80 B4 2.0E quattro

Skrevet
28.6.2016 - 22.38, roddis skrev:

Setter snart fyr på den helsikes møkkabilen. Knake og klikkelyder inni i hver forbanka hump. Styrt i 3 mnd nå og demontert deksler og styr, umulig å finne ut av. Den er ikke 5 år engang og 52 000km, argh!!! 

Dette kan være et rent hælvette å finne ut av og ikke minst kan det drive bileier til vanvidd. Husker godt en bil vi fikk inn på gamlejobben hvor vi demonterte hele dashbordet og fora opp hver eneste clips og panel for å bli kvitt en liten gnikselyd som kom ved kjøring på ujevnt underlag. Dette var etter mye feilsøking med utstyr som "lydklemmer" (klemmer man monterer ulike plasser på bilen og kan lytte på mens man kjører). Den ble vel kun halvveis bra etter mangfoldige timer på garanti. Bilen var jo strøken ellers

overlay
Skrevet
2 timer siden, Froggzy skrev:

Skallet av lakk tilogmed ja, den svir!

20160628_213741_zps6cihpkea.jpg

Ikke veldig morsomt nei :mad:

Skrevet

Når du prøver å fortelle noen at å kjøpe pads på jula og druse på ikke er noe god idè, men de mener det er sløsing med penger å kjøpe skikkelig utstyr fra kjente levrandører. Ser jo så flott og blankt ut inne.

Her om dagen skinte sola godt på en av bilene.

13529114_10157103175990054_4933922244385

13529189_10157103175985054_5712009468596

13567433_10157103176100054_2863481938343

Man vet ikke om man skal grine eller le.

• DCN Poeng 20
Skrevet
28. juni 2016 - 22.38, roddis skrev:

Setter snart fyr på den helsikes møkkabilen. Knake og klikkelyder inni i hver forbanka hump. Styrt i 3 mnd nå og demontert deksler og styr, umulig å finne ut av. Den er ikke 5 år engang og 52 000km, argh!!! 

Hadde en 2008 før. Ramma til fører el passasjersete er kjent for å kunne lage ulyd. Ble skiftet passasjerside hos meg. Og lokket til armlene i midtkonsollen lagde også lyd

Freakshow
Skrevet
15 minutter siden, Mantis skrev:

Når du prøver å fortelle noen at å kjøpe pads på jula og druse på ikke er noe god idè, men de mener det er sløsing med penger å kjøpe skikkelig utstyr fra kjente levrandører. Ser jo så flott og blankt ut inne.

Her om dagen skinte sola godt på en av bilene.

13529114_10157103175990054_4933922244385

13529189_10157103175985054_5712009468596

13567433_10157103176100054_2863481938343

Man vet ikke om man skal grine eller le.

oi....

Freakshows E39 530DAT

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår