Gå til innhold

Tips til hva en kan ha i overgang gulv/vegg

Recommended Posts

Skrevet

Hei. Har dere noe tips til hva jeg kan på i overgangen mellom mur / veggen? 

Nyvasket og klart til epoxy om noen dager. Tenker å ta epoxy så langt opp jeg kommer til platene.

Det er litt skeivt og, noen plasser går platene nesten i ett med murkanten og andre plasser er det 1 cm inn ca. 

Takker for tips

garasje.jpg

Niebelheim
Skrevet

Jeg avsluttet veggplatene et par cm over gulvet, så kjøpte jeg meg dryppstopp plater som jeg skjærte opp i 6cm strimler og limte på veggen. Deretter silikonerte jeg ned mot gulvet. Dette ble gjort etter epoxy på gulvet og våtromsmaling på veggene var påført. Har spylt mot veggene mange ganger, og det har ikke trukket noe fukt enda.

Skrevet
2 minutter siden, Niebelheim skrev:

Jeg avsluttet veggplatene et par cm over gulvet, så kjøpte jeg meg dryppstopp plater som jeg skjærte opp i 6cm strimler og limte på veggen. Deretter silikonerte jeg ned mot gulvet. Dette ble gjort etter epoxy på gulvet og våtromsmaling på veggene var påført. Har spylt mot veggene mange ganger, og det har ikke trukket noe fukt enda.

Har du noe bilder?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår