sierratango 0 Skrevet 12 Oktober, 2020 Rapporter Share Skrevet 12 Oktober, 2020 Bakgrunn: Kjøpte ny bil i sommer. Med den ble jeg plutselig opptatt av bilhold. I alle fall til en viss grad. Vask og renhold har blitt en lek med skumkanon, effektiv forvask og riktig vasketeknikk, men ved påføring av forsegling (CG Jetseal) oppdaget jeg at min nye interesse stoppet her. Det ble med ett lag CG Jetseal, og Ultracoat Umbrella forble uåpnet. Jeg vil gjerne forsegle bilen slik at renholdet blir enklest mulig og at bilen beholder sin nydelige dype rødfarge. Sted: Trondheim Reiseavstand: Trondheimsområdet Merke: Mazda CX-5 Årsmodell: 2019 Farge: Crystal Soul Red Tilstand lakk: God. Lakkskader / Skader: Noe småtteri. Hva ønskes utført: Befaring for å avgjøre om "noe småtteri" eventuelt kan utbedres med polering etc, samt hva som er nødvendig av forarbeid og polering. Kan eventuelt sende bilder. Forarbeid (som nødvendig) Vask og stripping av Jetseal (kan eventuelt få til dette selv med Surfex HD?) Clay annet? Polering av lakk (hvis nødvendig) Polering av pianoplast i interiør i dører, rundt vindusheis rundt girspake kan disse forsegles. Det er jo håpløst å holde de ripefri. Keramisk lakkforsegling Felger? Forsegling av ruter (jeg har produkt (Ultracoat Umbrella), men ønsker å få påføring utført) Ta kontakt på PM så avtaler vi videre derfra. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MortenHaa 692 Skrevet 12 Oktober, 2020 Rapporter Share Skrevet 12 Oktober, 2020 Hei! Sender deg en PM når jeg er hjemme på kontoret i ettermiddag! 1 Siter Haagensen AutospaMin bilpleielogghttps://www.facebook.com/HaagensenAutospa/ Lenke til innlegg Del på andre sider
Fredrik Thomsen 0 Skrevet 12 Oktober, 2020 Rapporter Share Skrevet 12 Oktober, 2020 Hei! Jeg driver Thomsen’s Autospa, som holder til på Tiller. Jeg kunne gjerne tenkt meg å behandle bilen din! Send meg gjerne en melding på thomsen’s autospa på facebook!Så finner vi en god pakkepris! Bare fornøyde og glade kunder! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.