lunnr 0 Skrevet 3 April, 2020 Rapporter Share Skrevet 3 April, 2020 (endret) Hei! Har en Fiesta ST i fargen Molten Orange som bærer preg av mye steinsprut. Fangeren var nylakkert i Oktober/november, men allerede nå er den blitt veldig stygg og jeg klarer ikke å unngå å bruke tid på det. Ønsker at noen som har peiling kan flekke steinspruten med lakk som jeg bringer selv, kjøpt hos Ford. Ta gjerne kontakt om dette er noe du er god på og kan få "penere" en hva det er nå, forventer ikke et perfekt resultat. Bor i Oslo området. Endret 3 April, 2020 av lunnr Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MortenHaa 692 Skrevet 3 April, 2020 Rapporter Share Skrevet 3 April, 2020 Hvor i landet holder du til? Siter Haagensen AutospaMin bilpleielogghttps://www.facebook.com/HaagensenAutospa/ Lenke til innlegg Del på andre sider
lunnr 0 Skrevet 3 April, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3 April, 2020 1 time siden, MortenHaa skrev: Hvor i landet holder du til? Dette burde jeg selvfølgelig ha skrevet, bor i Oslo området. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.