lars gunnar 0 Skrevet 14 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 14 Februar, 2020 Noen som har prøvd denne comboen enda? https://www.garasjetid.no/turtle-wax/157436-bun/hybrid-solutions-ceramic-polish-bundle-polish-and-wax-plus-spary-coating Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
trogha 457 Skrevet 14 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 14 Februar, 2020 Synsing: Sikkert helt ok produkter, kan nok ikke forvente at den fjerner veldig mye riper og den "ceramic-spray-beskyttelsen" er nok ikke en coating. Turtle og mange andre produsenter har begynt å (miss)bruke ordet ceramic for det det er verdt. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
lars gunnar 0 Skrevet 21 Februar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 Februar, 2020 Tror jeg satser på 1-stegs med Rupes UHS Easy Gloss+Rupes UHS Foam Medium Polishing Pad for å fjerne vaskeriper, etterfulgt av fusso coat wax. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ruude 0 Skrevet 12 April, 2020 Rapporter Share Skrevet 12 April, 2020 Hadde vært artig å hørt noe om holdbarheten, men er kanskje for tidlig... Om holdbarheten kan sammenlignes med produkter som er tyngre å jobbe med så er jeg interessert... sprayprodukt med 12mnd holdbarhet? Selv med 6mnd realistisk holdbarhet så er jeg solgt! Veldig enkelt sammenlignet med Fusso coat da.... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Thomasvainio 0 Skrevet 16 April, 2020 Rapporter Share Skrevet 16 April, 2020 (endret) 12.4.2020 - 20.26, Ruude skrev: Hadde vært artig å hørt noe om holdbarheten, men er kanskje for tidlig... Om holdbarheten kan sammenlignes med produkter som er tyngre å jobbe med så er jeg interessert... sprayprodukt med 12mnd holdbarhet? Selv med 6mnd realistisk holdbarhet så er jeg solgt! Veldig enkelt sammenlignet med Fusso coat da.... Jeg har hatt "TW hybrid solutions ceramic spray coating" på bilen i 2mnd nå. Jeg har vært ganske hard mot den med kjemikalier, og den har ikke antydning til å miste vannskrekk enda. Positivt overasket enn så lenge Endret 16 April, 2020 av Thomasvainio 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
kris1986 188 Skrevet 18 April, 2020 Rapporter Share Skrevet 18 April, 2020 Dette blir ikke helt likt selvsagt, men kjøpte med meg noen flasker av Seal and Shine når jeg var på jobbreise i USA sist. Har kjørt noen tester av den, og at den leverer varene for prisen (80kr flaska den gang ca) er helt sikkert. Betraktelig mer holdbar og bedre vannegenskaper enn CG Hydro Charge hvertfall (lånt, ikke kjøpt og glad for det ) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Mr.rs4 47 Skrevet 5 Mars Rapporter Share Skrevet 5 Mars 16.4.2020 - 8.55, Thomasvainio skrev: Jeg har hatt "TW hybrid solutions ceramic spray coating" på bilen i 2mnd nå. Jeg har vært ganske hard mot den med kjemikalier, og den har ikke antydning til å miste vannskrekk enda. Positivt overasket enn så lenge Fortsatt gode erfaringer? Siter Raymond Min garasje logg -> "Tips til innredning i garasje?" -- Nye hjelp / huske / pris liste -- Min innkjøps liste Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.