Gå til innhold

Turtle Hybrid Solutions - 1 stegs polish/vox

lars gunnar

Recommended Posts

Synsing: Sikkert helt ok produkter, kan nok ikke forvente at den fjerner veldig mye riper og den "ceramic-spray-beskyttelsen" er nok ikke en coating. Turtle og mange andre produsenter har begynt å (miss)bruke ordet ceramic for det det er verdt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 month later...

Hadde vært artig å hørt noe om holdbarheten, men er kanskje for tidlig... Om holdbarheten kan sammenlignes med produkter som er tyngre å jobbe med så er jeg interessert... sprayprodukt med 12mnd holdbarhet? Selv med 6mnd realistisk holdbarhet så er jeg solgt!  Veldig enkelt sammenlignet med Fusso coat da.... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thomasvainio
12.4.2020 - 20.26, Ruude skrev:

Hadde vært artig å hørt noe om holdbarheten, men er kanskje for tidlig... Om holdbarheten kan sammenlignes med produkter som er tyngre å jobbe med så er jeg interessert... sprayprodukt med 12mnd holdbarhet? Selv med 6mnd realistisk holdbarhet så er jeg solgt!  Veldig enkelt sammenlignet med Fusso coat da.... 

Jeg har hatt "TW hybrid solutions ceramic spray coating" på bilen i 2mnd nå. Jeg har vært ganske hard mot den med kjemikalier, og den har ikke antydning til å miste vannskrekk enda. Positivt overasket enn så lenge :) 

Endret av Thomasvainio
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986

Dette blir ikke helt likt selvsagt, men kjøpte med meg noen flasker av Seal and Shine når jeg var på jobbreise i USA sist. Har kjørt noen tester av den, og at den leverer varene for prisen (80kr flaska den gang ca) er helt sikkert. Betraktelig mer holdbar og bedre vannegenskaper enn CG Hydro Charge hvertfall (lånt, ikke kjøpt og glad for det :) ) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...