Gå til innhold

Arbeid ønskes utført

Recommended Posts

Hei!Er på utkikk etter noen her inne,helst ikke så langt fra Hamar,som kunne tenke seg å ta på seg et oppdrag.Har en 5 mnd.gammel bil som jeg ønsker  å gi en bedre lakkbeskyttelse enn det jeg mistenker at det er ny fra forhandler.Er åpen for forslag om hva som bør/må gjøres for å få en god beskyttelse på bilen,og gjerne blankt og fint.Er jo en jungel av firmaer som tilbyr keramisk behandling til veldig forskjellige priser,men har ikke så god erfaring med dette fra min forrige bil.Så er det noen som har tips/råd om noen her inne,evt.firmaer som det faktisk er verdt pengene å levere bilen til er jeg takknemmelig for svar! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
polishduden

Ring gutta på Verksmann i Elverum

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
polishduden

Verksmann kan utføre alt du måtte ønske og litt til. De er unge gamle travere og blant de flinkeste gutta i dette landet. Øyvind og Jan Werner tar stor stolthet i arbeidet de utfører. Hos Verksmann er du i trygge hender :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,takk for tipset.Har kontaktet Verksmann pr.mail,men venter på svar.Swisswax på Lillehammer har jeg kun handlet produkter av,men de kan absolutt være et alternativ!Noen som vet hvor lenge ca.jeg må regne med å være uten bil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MortenHaa
13 timer siden, TomH skrev:

Ok,takk for tipset.Har kontaktet Verksmann pr.mail,men venter på svar.Swisswax på Lillehammer har jeg kun handlet produkter av,men de kan absolutt være et alternativ!Noen som vet hvor lenge ca.jeg må regne med å være uten bil?

Kommer ann på hvordan behandling du går for, men om du belager deg på 3-5 dager uten bil så er nok det nærme realiteten :)
Anbefaler også Verksmann på det sterkeste, virkelig kvalitet i arbeidet de utfører! :D 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, TomH skrev:

Har nå en avtale med Verksmann Elverum.Så da sier jeg takk for alle svar og innspill her,og venter spent på resultatet!:thumbup:

Da har du garantert noe å glede deg til.

• Liker 2

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...