TomH 0 Skrevet 4 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 4 Februar, 2020 Hei!Er på utkikk etter noen her inne,helst ikke så langt fra Hamar,som kunne tenke seg å ta på seg et oppdrag.Har en 5 mnd.gammel bil som jeg ønsker å gi en bedre lakkbeskyttelse enn det jeg mistenker at det er ny fra forhandler.Er åpen for forslag om hva som bør/må gjøres for å få en god beskyttelse på bilen,og gjerne blankt og fint.Er jo en jungel av firmaer som tilbyr keramisk behandling til veldig forskjellige priser,men har ikke så god erfaring med dette fra min forrige bil.Så er det noen som har tips/råd om noen her inne,evt.firmaer som det faktisk er verdt pengene å levere bilen til er jeg takknemmelig for svar! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere polishduden 2 641 Skrevet 4 Februar, 2020 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 4 Februar, 2020 Ring gutta på Verksmann i Elverum Siter Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor 2001 Porsche 911 Turbo 2014 Volvo XC70Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no Lenke til innlegg Del på andre sider
TomH 0 Skrevet 4 Februar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4 Februar, 2020 Takk for tipset!Har kontaktet de på mail nå.Aldri hørt om disse,og var ikke så lett å finne så mye info heller,men dette er da flinke karer?Vet du noe om hva de utfører og hvilket pris-sjikte? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere polishduden 2 641 Skrevet 4 Februar, 2020 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 4 Februar, 2020 Verksmann kan utføre alt du måtte ønske og litt til. De er unge gamle travere og blant de flinkeste gutta i dette landet. Øyvind og Jan Werner tar stor stolthet i arbeidet de utfører. Hos Verksmann er du i trygge hender Siter Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor 2001 Porsche 911 Turbo 2014 Volvo XC70Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no Lenke til innlegg Del på andre sider
TomH 0 Skrevet 4 Februar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4 Februar, 2020 Wow!Dette høres jo meget bra ut!Da venter jeg spent på svar på mail!Igjen,tusen takk for tipset! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 627 Skrevet 5 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 5 Februar, 2020 Kan også anbefale Verksmann, ellers så har du Swissvax senter på lillehammer som også leverer kvalitetsarbeid. Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
TomH 0 Skrevet 5 Februar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5 Februar, 2020 Ok,takk for tipset.Har kontaktet Verksmann pr.mail,men venter på svar.Swisswax på Lillehammer har jeg kun handlet produkter av,men de kan absolutt være et alternativ!Noen som vet hvor lenge ca.jeg må regne med å være uten bil? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MortenHaa 692 Skrevet 5 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 5 Februar, 2020 13 timer siden, TomH skrev: Ok,takk for tipset.Har kontaktet Verksmann pr.mail,men venter på svar.Swisswax på Lillehammer har jeg kun handlet produkter av,men de kan absolutt være et alternativ!Noen som vet hvor lenge ca.jeg må regne med å være uten bil? Kommer ann på hvordan behandling du går for, men om du belager deg på 3-5 dager uten bil så er nok det nærme realiteten Anbefaler også Verksmann på det sterkeste, virkelig kvalitet i arbeidet de utfører! Siter Haagensen AutospaMin bilpleielogghttps://www.facebook.com/HaagensenAutospa/ Lenke til innlegg Del på andre sider
TomH 0 Skrevet 7 Februar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7 Februar, 2020 Har nå en avtale med Verksmann Elverum.Så da sier jeg takk for alle svar og innspill her,og venter spent på resultatet! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 627 Skrevet 7 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 7 Februar, 2020 1 time siden, TomH skrev: Har nå en avtale med Verksmann Elverum.Så da sier jeg takk for alle svar og innspill her,og venter spent på resultatet! Da har du garantert noe å glede deg til. 2 Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.