Marte 0 Skrevet 26 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 26 Januar, 2020 Ønsker i første omgang pristilbud/anslag på å få bilen pen igjen. Den var ikke særlig pen i lakken da foreldrene mine kjøpte den, og har siden fått en god del mer småriper etc. Har spesielt mye riper helt foran på panser, og selvfølgelig rundt håndtak og bagasjeluke, men den har heller ikke blitt riktig vasket og hele bilen bærer preg av det. Vet ikke om det er dårlig kvalitet på lakken eller noe den har vært igjennom, men den har et område på bagasjeluken hvor klarlakken har flasset av, samt veldig mange steinsprut (ca 10 tror jeg). Vet ikke om akkurat dette er noe som må tas på lakkverksted, tar gjerne imot råd. Jeg er student og kjører med den mellom Trondheim (studieby) og Slemmestad, så har mulighet til å få jobben gjort begge steder. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MortenHaa 692 Skrevet 26 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 26 Januar, 2020 Hei, har sendt deg en melding Siter Haagensen AutospaMin bilpleielogghttps://www.facebook.com/HaagensenAutospa/ Lenke til innlegg Del på andre sider
Blautoshine 0 Skrevet 1 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 1 Februar, 2020 Hei!Hvis du ønsker kan jeg freshe opp bilen for deg. Jobber som billakkerer på dagtid og detailer på kveldstid. Holder til i Vollen i Asker. Bare ta kontakt hvis det er av interesseMvhMorten Belstad Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Fredrik Thomsen 0 Skrevet 21 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 21 Mars, 2020 hei! Jeg har sendt deg melding Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.